Dere som jobber heilt frem til permisjon..

Klesklypa

Gift med forumet
ka jobber dokke med??
synes det er utrolig at dokke klarer det
men er veldig stolt av dokke, og synes dokke er heldige som klarer det!

pass på å nyt ukene med permisjon før babyen kommer da, og sov å slapp av masse!

Er lærar, så har ikkje den tyngste jobben reint fysisk. Men har nedteljing no! :) 9 arbeidsdagar att! :D

Y_lill skrev:
Er lærar, så har ikkje den tyngste jobben reint fysisk. Men har nedteljing no! :) 9 arbeidsdagar att! :D

er du?? hehe, kas type lærer da?
rart kordan en får en oppfatning av kordan folk ser ut og ka de gjør på her inne, når en ikkje ser bilde eller noke :)
eg har sett for meg deg som rundt 18 år, tynn, koselig lita dukke :)
dette hørtes gjerne ut som eg meinte du var umoden eller noke sont, det var virkelig ikkje det! men har bare sett deg for meg som ei son ung mor som går på vidergående enda :) av en eller anna grunn!

Haha:) vel, hender eg må visa leg på polet enda - sjølv rett før jul då eg var superrund og definitivt ikkje såg ungdommelig ut. Er 28, og jobbar på vidaregåande. :) Kva jobbar du med?

Y_lill skrev:
Haha:) vel, hender eg må visa leg på polet enda - sjølv rett før jul då eg var superrund og definitivt ikkje såg ungdommelig ut. Er 28, og jobbar på vidaregåande. :) Kva jobbar du med?

Er 27 og er sjukepleier :)

Er selvstendig næringsdrivende, så det sier seg selv at her må man holde ut i jobb!! Jobber som hudpleier og fotterapeut. Er uforskammet frisk og har vært det hele svangerskapet, men å være sykemeldt har vært et ikke aktuelt tema, siden husleie og lån må betales!! Derfor blir det bare 4mnd full permisjonstid før jeg begynner 40% jobb i gjen! Fordeler og ulemper med alt

Jobber som trafikk leder ved operasjonsentral :-P Er egentlig en veldig fancy måte å si at jeg booker taxi turer og styrer/dirrigerer trafikken ;-) Så her er det kontor arbeid ;-)

Har vært utrolig frisk hele svangerskapet, en del oppkast å kvalme i begynnelsen, men da fikset jeg meg vakter hvor jeg var alene, slik at jeg kunne ha bøtta på kontoret (sorry for hærslige detaljer). Fikk bekkenløsning i forje uke så nå sliter jeg litt, meeen, i morgen tidlig kl 0700 er jeg endelig ferdig med siste vakta før permisjon, så da holder jeg ut :-)

Tyngste her har egentlig vært turnusen, ufattelig hvor tungt det plutselig ble å "hoppe" i døgn rytme så snart man ble gravid. Men som sagt, om 3,5 timer, så skal jeg bare slappe av hjemme og gjøre alt klart til den lille :-)

Klesklypa skrev:

Y_lill skrev:

Er 27 og er sjukepleier :)

Då forstår eg godt at du er sjukemeldt. Jobba ein del i helsevesenet då eg var student, sprang heile tida - hadde ikkje orka det no

er frisør. driver egen salong. har sykt vondt i rygg så ser virkelig frem til en pause fra 24januar nå!

Jeg jobbet fram til en uke før permisjonen (60 % de fire siste ukene)....

Jobber som førskolelærer på småbarnsavd, så det var ganske tungt med bekkenløsning.

Så da jeg ble verre nølte jeg ikke med å bli sykmeldt den siste uka, sjefen sa hun var veldig fornøyd med innsatsen :)

Back
Topp