Dere som jobber 100%

Hønepøne+2

Gift med forumet
Hvordan går det nå?

Kjenner selv at det er MYE tyngre denne gangen, med en toåring på "slep". Får jo aldri skikkelig pause før han er i seng og legger meg tidlig hver kveld enda. Kan sitte å glede meg til klokken blir 21 og jeg kan legge meg fra morgenen av:P Hjelper heller ikke at mini plutselig har fått lange raserianfall som passer på å dukke opp når jeg er ekstra trøtt og har kort lunte. Må virkelig holde meg selv i tøylene for å ikke skrike høy og løpe ut av huset. Kjenner det kan bli noen lange 16 uker med jobb. Håper energien min plutselig bare kommer tilbake:)

Du er flink :) Jeg har ingen 2 åring hengende etter meg, men er mye mer sliten nå enn før jeg ble gravid

det går fint!! *bank-i-bordet*. Jeg jobber egentlig mer enn 100% også, og noen ganger blir man litt sliten...
Men jeg har heller ingen barn fra før, så man får jo anledning til å slappe av om kveldene... :)

Jeg merker at det begynner å bli tungt,ja .. Jobber på senter, så jobber i tillegg til fulle dager annehver lørdag! 
Har en 1 klassing som krever myyye og en 1 åring som krever enda mer, så er helt kaputt når kvelden endelig kommer og legger meg (til mannens store fortvilelse ..hehe) før kl 22 nesten hver kveld ...
Spørs om jeg klarer 100% så enormt mye lenger .. bekkenet er begynt å krangle skikkelig og jeg har mye kynnnere ....

Fru Novia skrev:
det går fint!! *bank-i-bordet*. Jeg jobber egentlig mer enn 100% også, og noen ganger blir man litt sliten...
Men jeg har heller ingen barn fra før, så man får jo anledning til å slappe av om kveldene... :)

Jobbet 125% til jeg var 30 uker sist og så "bare" 100% pluss en time overtid i ny og ne til permisjonsstart sist. Så er liksom så sjokket over at jeg er så sliten denne gangen.. Men er nok mangelen på avslapning og en som våkner kl 6 helg som ukedag;)

Maei skrev:
Jeg merker at det begynner å bli tungt,ja .. Jobber på senter, så jobber i tillegg til fulle dager annehver lørdag! 
Har en 1 klassing som krever myyye og en 1 åring som krever enda mer, så er helt kaputt når kvelden endelig kommer og legger meg (til mannens store fortvilelse ..hehe) før kl 22 nesten hver kveld ...
Spørs om jeg klarer 100% så enormt mye lenger .. bekkenet er begynt å krangle skikkelig og jeg har mye kynnnere ....

Hehe. Legger meg 21-22 hver kveld:P Mannen sier han nesten føler seg singel;) MAAAAASSE kynnere her også gitt. Men så lenge de forholder seg som kynnere så får de bare styre på;)

Hønepøne+2 skrev:

Fru Novia skrev:

Jobbet 125% til jeg var 30 uker sist og så "bare" 100% pluss en time overtid i ny og ne til permisjonsstart sist. Så er liksom så sjokket over at jeg er så sliten denne gangen.. Men er nok mangelen på avslapning og en som våkner kl 6 helg som ukedag;)

jeg hadde aldri klart det hvis jeg ikke hadde hatt en veldig fleksibel jobb, slik at jeg kan styre arbeidstiden selv!! Man er jo mer sliten enn ellers, det er det ingen tvil om!!

Jeg syns det er slitsomt, men liker jobben min og har det veldig travelt nå så det holder koken oppe nå så lenge jeg ikke får andre plager enn "sliten". Bekkenet klager fælt, så vi får se etterhvert om det vil kreve en reduksjon...

Jeg jobber 100 % og synes det går veldig greit enda. Jeg er heldig og har en veldig fleksibel jobb, som jeg styre mye selv. Jeg merker jo at jeg blir fortere sliten nå enn tidligere, men utenom det så går det veldig fint. Kommer typisk litt senere på jobb heretter, for det er godt å ta det litt med ro om morran :) Håper det fortsetter slik!

Jeg har fått beskjed av jordmor, og lege om at jeg burde sykemelde meg allerede. Har skikkelig bekkenløsning. Men jeg piner meg pga jobbsituasjonen. De har ikke vært super ålrighte mot meg, og hvis jeg blir borte nå, får eg forlenget prøvetiden min tilsvarende. Ikke noe forståelse der! Nekter å være i prøvetid over lengre tid pga at man stiller dårligere. Så er nødt til å holde ut i et par uker til. Det klarer jeg, men mer enn det tror jeg ikke jeg klarer. Men da resulterer det sikkert i full sykemelding, da jeg har pushet meg så mye lenger enn jeg burde....Men da får det bli sånn!

Jobber i hjemmesykepleien i kommunen, og de har vært fantastiske. :) Har fått student som skal hjelpe meg med det tyngste. Men kjenner at bekkenet mitt ikke vil være med på så veldig mye trappegåing. Kynnere har jeg innimellom, men da setter jeg meg ned å puster.
Godt å jobbe i kommunen, de er pliktige til å tilrettelegge slik at jeg kan jobbe lengst mulig. Regner med at etterhvert så blir jeg inne å tar innedosetter og slik. Evt bare utedosetter sammen med studenten.

Back
Topp