Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke noe i har merket mye til hellerHer står de om de vil. Kan ikke si at søl har vært et problem.
Dette gjorde vi sist jeg hadde 1.klasse og. Myyye søl!Ikke helt det samme men vi innførte sitteregel i 1klasse et år... Doen så ikke ut og måtte vaskes mange ganger pr.dag, så at dette skjer i bhg skjønner jeg godt![]()
Syns det er ekkelt om de skal tørke opp selv... Ikke for det barnet som tørker, men for de som kommer etter på do... Kan ikke forvente at dem klarer å tørke så det blir rent etter dem når de går i bh. Jobber selv i bh, og selvom vi har ei som vasker doen hver dag, går jeg mange runder innom doen og tørker tiss og spriter doringen. Jeg oppfordrer gutter til å sitte, og det har også hendt jeg har sagt de må sitte når de er på do... pga tiss oppover veggeneJeg jobber i barnehage..De som vil sitte, får sitte, og de som vil stå får gjøre det...Er trening i det og tenker jeg...
Øye-hånd koordinasjonhihi...Øve seg på å se der de skal treffe, og konsentrere seg....Om det blir litt søl, så blir det det....Da kan de jo lære å tørke opp etter seg også?
Gutten på snart 4 år sier att frøken M har sakt att han ikke får stå å tissa. Att han må sitta. E det noen grund till detta??
Tenkte spør her inne først å så evt spør i BHG efter ferie.