Dere som ikke trener

caracara

Forumet er livet
Jeg har ikke gjort noe for å holde meg i form, og var i min tid naturlig slank. Er vel det nå også, men det har begynt å legge seg litt på magen og lår ;) bryr meg ikke så veldig mye, men litt kjipt å se gravid ut :) mye handler jo om klesvalg. Jeg må f. Eks. Holde meg meg til lange gensere som går ned over rompa, som ikke slutter for høyt opp ;) hvordan ser deres utrente kropper ut? Fornøyd?

Last edited:
Min utrente kropp ser absolutt helt OK ut (til utrent å være) - og jeg er rimelig fornøyd. Er ikke overvektig eller så..
Skulle gjerne ønske jeg hadde ork til å trene.. Har på en måte LITT lyst til å f.eks jogge daglig eller annenhver dag.. Meen, merker at viljen går MEST på tanken på sånn ca dobbelt så mye klesvask, om jeg måtte bruke treningstøy daglig :p

Min utrente kropp ser ut som en kropp som kjører hardtrening 7 ganger i uka, så jeg kan ikke klage :p
Har stadig planer om å begynne å trene litt siden muskler veier mer enn fett - på den tida (for leeenge siden) jeg trente jevnlig veide jeg 50kg og jeg vil gjerne opp dit igjen :)

Min utrente kropp så helt ok ut til jeg hadde fått to barn og kommet sånn opp mot 35...
Nå er jeg gravid, så da er det greit, men etterpå bør jeg nok jobbe litt med kroppen ja (ja nå også da, altså. Håper fysio kan komme med gode øvelser, bekkenet la en stopper for "gå tur" greia mi i høst

Jeg er fornøyd nok til at den er utrent. Jeg passer også veldig på hvordan jeg kler meg. Er ikke overvektig, men kroppen fungerer jo bedre på alle plan når jeg er i mer aktivitet. Så når jeg får sjansen så blir det å begynne å trene igjen :)

Back
Topp