dere som ikke skal på UL

AdelinaL

Glad i forumet
Jeg lurer bare på om det finnes noen her inne som IKKE skal på UL før uke 17-20?
Da jeg gikk med mine to første så var jeg ikke på tidlig ultralyd. Følte ikke behov, men var veldig spent på rutine UL. Denne gangen har jeg vært, siden jeg har hatt spontanabort tidligere...det var i uke 9+6.

Syns det er litt nifst å si det til folk uten å ha vært på UL men så gjorde jeg jo ikke det med mine første.. og nå eg jeg til og med redd for å si det når jeg var i uke 9+6.. rart hvor bekymret det går an å bli....

Hadde tenkt å ikke ha tidlig ul men bestemte meg for å sjekke likevel fordi jeg har gått ned mye i vekt og vært slapp.

Skulle vente selv også, men var urolig og bekymret på grunn av smerter. Å gå bekymret og urolig er ikke bra, gjør det du føler du trenger for å slappe av :)

Skal ikke før oul

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Skal ikke ha før oul. Men hadde tidlig ul gangen jeg ble gravid etter jeg hadde en SA.

Jeg har ikke vært på tidlig ul m noen av de andre, men i m jeg hadde en kjemisk graviditet i mars så sendte legen min henvisning på ul for å sjekke at d var noe denne gangen og hvor langt..Jeg også har vært mye mer bekymret denne gangen..M de andre så var d aldri noen bekymring og var helt naturlig å vente til oul..Er nok noe m at om man først har vært borti å miste så blir man mer oppmerksom og bekymret

Venter til oul. Selv om det føles leeeeenge til enda.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Hadde egentlig ikke tenkt til det jeg heller, før jeg mistet 2 ganger og ene gangen så ordnet ikke kroppen opp selv.. Den sa ifra, men ordnet ikke opp... Så måtte liksom ha den bekreftelsen denne gangen... :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Var slik hos meg også. Første gangen spontanabort, andre ganger abort der kroppen ikke ordnet opp. Fikk vite det hadde vært dødt i en mnd. Og det skremte meg...
men nå skal jeg ikke være redd mer ;-) men sier dere det til kjente før oul?

Jeg begynte heldigvis å blø da, så kroppen sa ifra... Men blødde i en mnd. utenom at fostersekken kom ut.. :/

Ja, formen min ble så dårlig at vi valgte å si det til nærmeste familie. Tok ul i uke 10+5, så har sagt det til litt flere nå.. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp