Dere som ikke skal ha bunad på ungene, hva skal de ha på seg på 17 mai ?

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
F

FrkOtilie

Guest
Lurte på om jeg skulle kjøpe ei vanlig fin mørkeblå dongeribukse og fin skjorte og genser over til minstemann. Tror dere det blir for lite pynta til 17 mai (han er 3 år )
Jentene skal ha fin sommerkjole og cardigan :)

Klassisk Blå & Hvit Matroskjole til Jente - 17 Mai, Brudepike - Str. 110 & 140 Denne matroskjolen. 

Labambie skrev:
Klassisk Blå & Hvit Matroskjole til Jente - 17 Mai, Brudepike - Str. 110 & 140 Denne matroskjolen. 

Den var nydelig :)

Spør meg om en uke.

Jeans og skjorte, tenker jeg..
Vi skal ha dåp den 20, så tror vi sparer dressbuksa til da..

Største har matrosdress fra MeMini, minste veit eg ikkje heilt enda.. lurer på lysegrå chinos og ei lyseblå skjorte. Har matrosdress til han også, men han er så liten for alderen at verken den eller bunaden passa sånn som eg hadde tenkt. 

Min treåring skal ha på seg en svart bukse, hvit skjorte og en (rød,hvit og blå)marius strikkegenser + en ullcap med øreklaffer

Minsten på 2 år skal ha røde chinos og en smekker skjorte som matcher, kjøpt på Cubus for anledningen..

Storejenta skal (etter eget valg) ha på seg Cowboy kjolen sin (en blå dongerikjole), Cowboy hatten (blomstrete stråhatt) og Cowboy veska si (ei frynsete skinnveske) .
 Ho er 5 år, og vet hva ho vil....

Sander skal ha en pen bukse og en skjorte med en fin genser over. mulig han tar slips eller sløyfe også, for det elsker han å gå med 

Sanne Olivia skal ha en fin kjole med en pen jakke over, og søte tøysko og hårbånd

Back
Topp