Dere som ikke skal ha bunad, hva skal dere ha på dere i morgen?

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Jeg er høygravid og kan bare drømme om å komme inn i bunaden. Har to litt fine kjoler jeg kan ha på, men de er korte, og jeg orker ikke fryse i morgen. Syns ikke jeg kan ha noe annet enn tynn finstrømpebukse til pen kjole. Har en fin beige chinos, men får den ikke igjen i livet da, så alternativet er å feste den med en strikk og ha en tunika eller noe som dekker over den sprikende glidelåsen :p   Skal en tur til byen etterpå, men tror ikke jeg orker noen storshopping.
Hva skal du ha på deg i morgen? Vil gjerne se bilder også!

Haha, liker ideèn! Har et par sånne liggende, med sorte sko og håret i en tjafs så blir det kledelig ;)

Du må gjerne stjele stilen :p 
Jeg planlegger slipperser, en eller annen pinne til stokk og en sånn en

Liker ikke så mye oppmerksomhet, så jeg tar noe som gjør at jeg smelter inn i folkemassen 

Er høygravid selv så har virkelig ikke peiling! Skal på en liten handlerunde i ettermiddag så får se om jeg finner noe som passer da :p Formen er bånn i dag så blir vel det første og beste jeg ser.

Det ble en marineblå bukse, med strikk i livet som ikke strammer ett sted, hvit topp og en marineblå jakke/genser. :)

Bunad er så tungvint til amming, så jeg skal ha kjole med hvitt silkebånd rundt livet og hvite pumps. Og kanskje en rød hårbøyle?

|Frosken| skrev:
Det hørtes veldig fint ut søteste!

Og ikke minst behagelig! Jeg har prøvd kjoler osv, men jeg orker ikke:) Hater klær som kjennes nå om du forstår:p

AnneEmilie skrev:
Bunad er så tungvint til amming, så jeg skal ha kjole med hvitt silkebånd rundt livet og hvite pumps. Og kanskje en rød hårbøyle?

Hahaha, ja det kan jeg tenke meg!
Likte kjolen veldig godt, tror du blir flott! :)

Jeg aner ikke hva jeg skal ha på enda. Finner vel noe i skapet... Kjole er så vanskelig å gå i tog med når det blåser så veldig. :S

Har ingen fin klær som passer meg lengre , så skal gå med vanlige klær og heller fikse meg ekstra på håret og ta på meg noen øredobber , armbånd , smykker osv også sminke meg da...hehe..
Nikolai skal ihvertfall ha på seg dressen sinemoticon

Marineblå kjole, strompebukse og svarte sko..

Bunaden min er blitt alt for stor og jeg gidder ikke å sy den inn før jeg er ferdig med å føde :p Siden det er meldt drittvær blir det nok bare mørkeblå dongeribukse og en rosa bluse.

Back
Topp