S
søteste
Guest
Nei det gjør jeg ikke. Liker ikke slike dager. Liker å feire kjærlighet på alle andre dager.:)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For vår del spiller det ingen rolle hvor tradisjonen kommer fra - vi bor alle på samme jord, vi feirer når vi har lyst, og vil barnet vårt feire noe skal h*n få lov.Påskeharen skrev:
Og ja, vi feirer valentinsdagen, den må ikke være stor. Hadde jeg fått bare frokost i senga eller et kyss hadde jeg vært fornøyd. Krever ingenting av mannen min, han er alt jeg trenger.
Unnimamma91 skrev:
For vår del spiller det ingen rolle hvor tradisjonen kommer fra - vi bor alle på samme jord, vi feirer når vi har lyst, og vil barnet vårt feire noe skal h*n få lov.Påskeharen skrev:
Og ja, vi feirer valentinsdagen, den må ikke være stor. Hadde jeg fått bare frokost i senga eller et kyss hadde jeg vært fornøyd. Krever ingenting av mannen min, han er alt jeg trenger.
Det synes jeg var fint sagt :) Er helt enig med deg!
Feirer dere valentinsdagen?? bare nysgjerrig, siden det faktisk ikke er en norsk tradisjon det heller...*Xc1t3* skrev:
Valentinsdag forbigår i stillhet her, akkurat som morsdag, farsdag, Halloween og Thanksgiving når de ha klart å presse det og nedover ørene på nordmenn.giggsy skrev:
Feirer dere valentinsdagen?? bare nysgjerrig, siden det faktisk ikke er en norsk tradisjon det heller...*Xc1t3* skrev: