Dere som ikke ligger inntil hverandre

shewolf

Gift med forumet
..når dere sover om natta. Funker det greit med dobbeldyne?

Jeg har så lyst på dobbeldyne, men greier ikke ligge kliss inntil mannen når jeg skal sove :p

Håper noen kan svare deg!

Jeg kommer aldri til å vurdere dobbeltdyne, av den enkle grunn at man må legge tett inntil, og i tillegg er jeg helt sikker på at mannen hadde tatt dynen

nei, det var grufult.. Ble så kaldt på ryggen fordi dynene var så åpen..

Nå har jeg dobbeldynen ALENE og han har enkeldyne! :P haha =)

Har ikke dobbeldyne og kunne aldri vurdert det heller. Dyna "vikles" på en måte sammen rundt meg. Funker dårlig om jeg må dele med han da

Dobbeldyne har jeg aldri orket tanken på! Må kunne pakke meg inn uten noen åpninger noe sted. Dessuten klarer jeg ikke sove inntil noen.

vi har hele tiden hatt dobbeltdyne :)og vi ligger som regel ikke kliss intill hverandre. som regel rører en fot eller rumpa, og hvis vi ligger mot hverandre må jeg ha en pute i midten, hehe :P

Vi har dobbel dyne og jeg var redd det skulle bli vanskelig siden vi ofte ligger rygg mot rygg osv men det går kjempe bra..dyna er STOR så vi har alltid mer enn nok dyne rundt oss 

Jeg skjønner ikke helt hva man skal med dobbeldyne når man ikke vil ligge inntil da, men det er nå meg.

Men nei, det er ubehagelig når man ligger et stykke fra hverandre. Det blir et mellomrom hvor dyna liksom henger i lufta, og når det er kaldt så blir det skikkelig kaldt i dette "luftrommet".
Man får ikke pakka seg inn liksom.

dobbeldyna er rundt 200 og 200-ett eller annet. Vi krangler aldri om dyna. Iløpet av natta har vi forflyttet oss ut til kantene av senga, men har mye dyne forde.

Det funka dårlig! Etter år med frysing så kjøpte jeg meg en egen dyne! Men jeg MÅ ha plassen min når jeg skal sove mens mannen er veldig klengete...

Jeg tok den bare om natta.

Så da vi hadde to enkeldyner og en dobbeldyne ble det bedre. :P

Dobbeldyne er skit! Samboer hadde det når vi ble sammen.
Jeg liker ikke å ligge inntil noen når jeg skal sove, og jeg lå som regel uten dyne utover natta for å si det sånn.

Hadde ALDRI kjøpt dobbeldyne. Har tenkt mer enn en gang at det hadde vært godt når man vil ligge sammen, men vi sover jo aldri sammen sånn, det blir alt for varmt. Dessuten snur og vrir jeg på meg hele natten, og dovner lett bort når jeg ligger på en side, så må jeg snu meg. Jeg har dyna godt pakket rundt på alle kanter, så det ikke kommer kald luft inn noen steder, og det kan man jo ikke med dobbeldyne, ikke like lett iallefall...

Vi hadde dobbeldyne når vi bodde sammen... det var ingen problem...
Nå har jeg dobbeldyna for meg selv og det er enda deiligere

vi ligger inntil hverandre innimellom, men langt ifra alltid, ofte ligger vi ryg mot rygg og også med litt plass imellom, men funker godt med dobbeldyne:)
er så deilig, da kan vi velge om vi vil ligge inntil eller ikke:)

Vi har dobbeldyne, og sover aldri inntil hverandre. Men vi ligger rumpe mot rumpe, og vi har mer enn nok dyne hver.

Da kjøper du to dobbelt dyner, det har vi haha. 4 meter med dyne til sammen :)

Jeg kjøpte to fordi det er ingen i verden som klarer å dele dyne med min samboer, man våkner alltid naken og kald haha

Kan også nevne at jeg delte dobbeltyne med xen min i 3 år og det funka kjempe fint, men da hadde vi 150 seng og måtte ligge tettere. Nå har vi 180 og de cm gjør mye.

Back
Topp