dere som ikke jobber fullt enda, og der mannen er hjemme i permisjon

*Babylykke 2014*

Flørter med forumet
Noen som fremdeles er mye hjemme, selvom pappa har pappapermisjon? Såfall, hvordan gjør dere det? Er det pappa som står opp med barnet/barna og aktiviserer utover dagen, mens du får hvile litt. Eller er det motsatt? [8D]

vi bytter på det,men han får mere ansvar de ukene han er hjemme:) da tar jeg med tid yil ting jeg ellers ikke kan. Vi har jo tre barn,så her går det litt på at han tar dem også slik at jeg og lillegutt kan gjøre noe alene også :)

vi jobber vær vår uke, han har turnus jobb og jeg jobber i friuka hans pga mangel på barnehageplass..
her får han mere ansvar når jeg har jobb uke, og jeg jobber mye kveld så har får jo begge ungene alene på ettermiddag/kveld..

Han står opp på natten og om morgenen med han [:)] I helgene har vi annenhver dag :) Jeg sover lenge om morningene.. Ellers har det vært deling på resten.. Jeg har han mye med meg ut på tur og rundt om[:D]

ORIGINAL: Lucas mamma*

he var det jeg som gjorde det meste da sambo var i permisjon.. var ett under vis jeg fikk han opp av senga før kl 12!!!![:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Det hadde faktisk ikke jeg akseptert. Pappa permen er for at de skal få kontakt med barnet ikke for at de skal hvile.

ORIGINAL: sørlandet79

ORIGINAL: Lucas mamma*

he var det jeg som gjorde det meste da sambo var i permisjon.. var ett under vis jeg fikk han opp av senga før kl 12!!!![:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Det hadde faktisk ikke jeg akseptert. Pappa permen er for at de skal få kontakt med barnet ikke for at de skal hvile.

Sign.. Her er det pappaen som har hatt all permisjonen da. Så jeg har fått hvile og sove lenge i helgene siden jeg jobber i ukedagene. Mannen kan jo sove når lillegutt sover på dagen dersom det har vært styr om natta. (Noe det sjelden er, men han powernapper hver dag likevel. [8D])

gubben her er veldig flink til å stå opp hver helg med barna[:)] heldig der... men så sliter jeg veldig med energien og slik.. finner ikke helt ut av hva det er.. så glad jeg får ekstra hvile i helgene hvertfall og en liten lur på dagen når snuppa sover[:D]

Back
Topp