Dere som ikke har strekkmerker???

mammantilbebisensin

Gift med forumet
Var dere flinke med å smøre og holde huden myk?brukte dere noe spesielt for å prøve å unngå strekkmerker?eller ikke............

Ja, smørte meg hver kveld med en svanekrem fra apoteket. skikkelig fet krem

Fikk ingen sist i hvertfall... brukte KUN vanlig body lotion, men smurte meg godt etter dursj - det var deilig og! [;)]

Begynte godt i mitt første svangerskap, med en eller annen spesialkrem......
Men det rant fort ut i sanden.
(smurte mindre og mindre ut i svangerskapet)
I mitt andre svangerskap tenkte jeg ikke på å smøre!
Men har alltid badet mye, da med olje i vannet....[:D]

Nei gjorde ikke noe særlig for det.. smørte meg innemellom, men det gjør jeg jo til vanlig og..

Det hjelper ikke samme hvor mye du smører. Det er noen som får strekkmerker uansett og de som slipper unna(heldiggriser[:@]) Selv smørte jeg med a-creme og baby-olje. Men hele meg ble likevel dekt med strekkmerker..

ORIGINAL: sollvi

Det hjelper ikke samme hvor mye du smører. Det er noen som får strekkmerker uansett og de som slipper unna(heldiggriser[:@]) Selv smørte jeg med a-creme og baby-olje. Men hele meg ble likevel dekt med strekkmerker..

Signerer (bortsett fra at jeg brukte noen andre strekkmerker kremer)

smurte mårra og kveld me bodybutter fra BodyShop.. hakke ett merke! tilfeldig?? mye mulig, men har trua på smørrings me FEIT krem..[:)]

jeg brukte også krem fra body shop-cocoa butter stick-har ikk et eneste merke[:D] jeg tror den funker til en hviss grad. tror det er flere faktorer som spiller inn når det gjelder strekkmerker. de som kommer av hormoner er det vel ikke nå å gjøre med!!

Jeg har ikke brukt noen krem, verken nå eller i forrige svangerskap, og jeg har ingen strekkmerker..
Kanskje jeg får det denne gang da, hvem vet![8|]

[:)]skal vi se, jeg har ingen strekkmerker, og det jeg gjorde var og drikke masssssse vann under hele graviditeten, så smurte jeg meg av og til med jordnøtt olje(helst etter jeg hadde dusjet)[:)]

jeg smurte med kroppsolje og spiste vitamintilskudd for å styrke hud og hår..

Jeg brukte heller ingenting annet enn vanlig body-lotion (i begge svangerskapene) , og jeg var vel ikke den flinkeste til det heller...[:)] Men tror det har litt med arv og gjøre også. Hvis di mor, søstre, tanter etc. har fått mye strekkmerker i sine svangerskap er det mye sannsynlig du også vil få det om du smører deg eller ikke. Kjipt[:'(]

ORIGINAL: minah

jeg brukte også krem fra body shop-cocoa butter stick-har ikk et eneste merke[:D] jeg tror den funker til en hviss grad. tror det er flere faktorer som spiller inn når det gjelder strekkmerker. de som kommer av hormoner er det vel ikke nå å gjøre med!!

den brukte jeg å, og en strekkmerke krem fra bioterm

Brukte litt Biotherms krem mot strekk-merker, men brukte den så lite at e trur ikkje det hadde noko virkning..

brukte proteinrik krem på de verste områdene. Lukter litt rart, men funker som faen..

Smurte meg morgen og kveld med en body lotion og olje fra Dermalogica.....og jeg fikk ingen strekkmerker![:D]

Smurte ikke med noe - kun litt bodulotion av og til.
Magen min var strekkmerkefri[:)]

Har lite tro på at det hjelper å smøre med noe somhelst, da det e ri underhuden at huden sprekker. Men det er bare godt å smøre seg for det[;)]

Back
Topp