Dere som ikke har nok mm..

BIBBI3

Forumet er livet
Hvordan oppdaget dere at dere ikke hadde nok?

var akkurat sånn jeg merket det også.. kunne sitte nesten konstant og amme i 4-5 timer på kvelden, ble jo helt utslitt, og gullet ville ikke roe seg helt.. så sier typen, "vi skal ikke prøve å gi han litt på flaske" jeg hadde tenkt på det, men så var det dette med sugeforvirring, og når man har mye melk på dagen så tenkte ikke jeg at det var mindre på kvelden.. prøvde å gi han flaske og gutten drakk 80ml.. fikk litt dårlig samvittighet da, for at vi ikke hadde prøvd det noen kvelder før.. nå merker vi fort om han trenger tillegg på kveld el ikke, så han får tillegg ca annenhver kveld, noen ganger tar han 50 ml andre ganger 110ml..

mariell ble sur å ville spise å spise hele tia. derfor pumpa æ mæ nån daga å oppdaga fort at d va ikke så mye melk å skryt av nei.

Vi ble innlagt igjen på sykehuset for observasjon en uke etter fødselen pga at vekten hans ikkje hadde begynt å gå opp igjen. Der ble han veid før og etter hvert måltid, og da så de at han ikke fikk i seg nok mat. Neste skritt var da at eg måtte pumpe meg for så å se hvor mye melk eg hadde, og gi det på flaske. Da fant legene ut at jeg hadde alt for lite melk, så nå pumper eg meg hver 3. time og gir han det jeg har selv, og så får han resten i form av mme. (i løpet av et døgn produserer eg hvis eg er heldig nok melk til 2 måltider[:(] )

Back
Topp