Dere som ikke har født enda;

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hvor har dere svangerskapsarket/arkene i denne stund? ;)
Nysgjerrig. :)

I fødebagen, i bilen:)

------------------------
Termin 21.07.2013
Therese 05.04.2009

Ligger ved siden av meg i sofaen ved siden av veska mi. Om noe skjer så snapper jeg det bare med meg :-)

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

I veska mi :) Da er de med overalt stort sett :)

I veska mi. Som jeg aldeles ikke tar med meg når jeg drar avgårde i dyreparken, byen, barnehagen eller hva det skal være. Kall meg en pessimist, men jeg tror ikke på noe plutselig action her i gården... 5 dager til termin nå..

I hanskerommet på bilen :) der jeg har hatt det hele tiden.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

I bilen. Baggene våre derimot er bare nesten ferdige og står på vaskerommet. Kom på nå at jentene sine bagger må pakkes om litt nå som de har fått ferie. Kamera har vi stort sett med når vi er ute på ting da. Er liksom det viktigste, kamera og papirer. :)

Ligger i en konvolutt i mappen min, som ligger i sofaen i gangen :p

Ligger på hjørnebordet i stua. Tar det heller ikke med når jeg går ut, da ville jeg bare rotet det bort...

Ligger i en konvolutt i mappen min, som ligger i sofaen i gangen :p
Har du sofa i gangen? :)

------------------------
Termin 21.07.2013
Therese 05.04.2009

Ligger i vesken min som eg aldri bruker :P haha... bare for å ha det vekke fra stuebordet :P

Har du sofa i gangen? :)

------------------------
Termin 21.07.2013
Therese 05.04.2009

Hehe.. Ja :p en sovesofa som stod på rommet som snuppa skal få. Den måtte flytte ut når vi pusset opp soverommet vårt. Men veldig greit med sofa i gangen. Så mulig den får bli etter oppussingen også. Må si at vi har en veldig stor gang ;)

Jeg har det i veska, men var på kontroll i går så har bare ikke tatt det ut;)

Venter et lite mirakel 25.07.13

Har den i hanskerommet i bilen :) hvis vi tar gubben sin bil glemmer jeg å ta dermed meg :p tror heller ikke på noe plutselig action her!

Termin 16 Juli

I dag er første gang jeg har hatt de med meg i veska fordi vi skulle i bursdag et stykke unna. Men noe bag hadde vi ikke med. Ellers ligger de på kjøkkenbordet som regel.

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Ligger i skapet på kjøkkenet! Kan vel egentlig pakke fødebagen og legge de der, termin i dag! Men ser ikke ut som det skal skje noe enda :p

Termin 7.juli

Back
Topp