Dere som ikke har eller har hatt barna i bhg eller dagmamma

Piper Chapman

Gift med forumet
Finnes det noen mødre som ikke har hatt barna sine i bhg eller dagmamma overhodet ??
Lurer litt på hvorfor du valgte det slik ? Fungerte det bra ? ;)

Selv skal min i bhg 50% fra aug! 

Jeg har begge barna mine hjemme, og det går helt supert! Storebror blir 3 i oktober, og lillebror ble 1 nå i april. Er akkurat 18 mnd mellom de. Leker masse sammen:)

Vi velger å ha det sånn fordi vi mener det er best for våre barn:)

Jeg kunne tenkt meg å gjort det, men har ikke råd til å leve på kontantstøtte og barnebidrag.. Men de skal ikke gå fult i barnehage!

Bra det fungerer for dere ;) her blir det bhg 50% å jeg håper vi kan slippe mer enn det;)

VeldreidSkrævadottir skrev:
Jeg har begge barna mine hjemme, og det går helt supert! Storebror blir 3 i oktober, og lillebror ble 1 nå i april. Er akkurat 18 mnd mellom de. Leker masse sammen:)

Vi velger å ha det sånn fordi vi mener det er best for våre barn:)

Jeg er hjemme med en toåring og ei på 3 mnd. Skal ha dem hjemme lengst mulig, blir det bhg blir det maks 50 %. Jeg har aldri vært i bhg selv, mamma var hjemme med meg og broren min så det er det jeg er vant med. Men eldste er sosial så vi passer på å være sammen med andre barn 2-3 ganger i uka. Jeg trives kjempegodt med å være hjemme, men så er jeg så heldig at jeg har flere venninner som jobber redusert eller er hjemmeværende. De er små bare en gang og en liten periode så det er virkelig ikke noe offer for meg. :)

Back
Topp