Dere som ikke er sammen med bf..

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Når pappaen har samvær med barnet deres for mer enn en helg,bruker dere å ringe eller sende melding og høre hvordan barnet har det..?
Jeg har så lyst å ringe hele tiden,og spørre hvordan han har det,selv om jeg VET han har det fint..
Hadde han ikke det så hadde pappaen ringt meg og vi hadde snakka om det..
Men dere vet den følselsen,barnet har det ikke bedre enn her med sin egen mamma..Hva om han savner meg og pappaen ikke skjønner hvorfor han gråter..?
En veldig sår tanke..

Hvordan takler dere dette..?
Jeg kan ikke bo på tlf til han heller,pappaen har også rett på å være i fred med barnet sitt..

ring eller send melding etter at du vet barnet er i seng, så forstyrrer du ikke samværet deres og dere kan snakke i fred.

jeg ringer når jeg vil,eller stikker innom,og de kommer også innom meg,syns det er helt hærlig
å ha kommet så langt at vi kan omgås å det er greit,lillegull stråler[:D]
Ring å snakk med han du[:D]

største gutten min har vært hos sin far annenhver uka siden han var 1,5 år (han er 9år nå).
vi har kun ringt hverandre om det er noen viktige beskjeder som skal gies.
jeg ringer ikke han engang om å si fra om guttungen er syk,og han ringer ikke meg.
sånn har vi hatt det noen år nå og vi har det greit med den løsningen der.
vi ringes om det er behov for det,ikke ellers....

Ja jeg sender melding og spør avogtil..men får som oftest bare :
Ja han har det fint
tilbake..

Savner han jeg..

ORIGINAL: [Frk.K]

Ja han har det fint
tilbake..

Savner han jeg..

Uff.. må være trist det der.. får vondt av deg jeg nå!

Kan du ikke snakke med pappaen? Og si hvordan du har det.. og at du blir litt lei deg når du får sånne korte svar som feks ja, han har det fint..

Kanskje han får mere forståelse for at du savner sønnen din?

Jeg er sammen med bf da.. så jeg skal jo ikke egentlig uttale meg.. for vet ikke hvordan det er..

Klem[:)]

ORIGINAL: Fridasinmamma

ORIGINAL: [Frk.K]

Ja han har det fint
tilbake..

Savner han jeg..

Uff.. må være trist det der.. får vondt av deg jeg nå!

Kan du ikke snakke med pappaen? Og si hvordan du har det.. og at du blir litt lei deg når du får sånne korte svar som feks ja, han har det fint..

Kanskje han får mere forståelse for at du savner sønnen din?

Jeg er sammen med bf da.. så jeg skal jo ikke egentlig uttale meg.. for vet ikke hvordan det er..

Klem[:)]

Ja det er ikke så moro alltid...ja klart det er deilig med fri men ikke hele tiden liksom..
Jo jeg tror jeg skal sende han en melding ikveld,og si hvordan jeg har det..
Tusen takk for klemmen snuppa..[:)]

Er ikke kommet til den problem stillingen ennå. Men tenker akkurat likt som deg. Og ja, jeg kommer til å sende melding å spørr hvordan ting går osv. [:)]

Får som oftest en hyggelig oppdaterings-sms eller -mail i løpet av helgen om han har ham på langhelg.
Ellers skjer det at jeg får en sms, spesielt om det har vært en stund siden han har vært der.

Skjer også at jeg slår på tråden etter Jrs leggetid for å høre hvordan de har det - men er ikke alltid jeg gidder, JEG har det bra, jeg vet DE har det bra, og at jeg ser ham snart. [:)]

Back
Topp