Dere som ikke bruker hormonell prevensjon...

BabyBelle

Glad i forumet
Snøkrystallene2021❄️
Snøfnuggene 2025 ❄️
hvordan har dere det når dere har mensen/før mensen?

I går trodde jeg at jeg begynte å bli syk, ble plutselig kald, svimmel og hadde hodepine...
I dag fikk jeg mensen, og jeg er så utrolig trøtt og sliten! Gikk hjem tidlig fra jobb. Har sovet. Prøver å rydde huset, men må ta det i etapper....

Er det andre som har det slik? Er det evnt noen som har råd? Hormonell prevensjon er ikke aktuelt.

Jeg bruker hormonspiral, den skal visst bare virke lokalt har jeg hørt.
Jeg har aldri vært noe hormonell av meg, så jeg har bare menssmerter en dag eller to før mensen kommer. Ingen andre symptomer.

Var ikke hormonella i svangerskapene heller, mannen sa det var litt skuffende :p Han hadde lest så mye om hormonelle gravide, og så merka han liksom ikke at jeg var gravid (annet enn magen såklart ;) )

Varierer litt. Jeg blir alltid ekstremt trøtt de siste dagene før mens, og vondt i puppene. Av og til får jeg stor indre uro, og 2-4 ganger i året får jeg de symptomene du nevner. Utrolig ubehagelig, og det ender alltid med at jeg må dra hjem fra jobb og legge meg. I begynnelsen førte jeg dagbok for at jeg skulle klare å se mønstret i symptomene mine.

hvordan har dere det når dere har mensen/før mensen?

I går trodde jeg at jeg begynte å bli syk, ble plutselig kald, svimmel og hadde hodepine...
I dag fikk jeg mensen, og jeg er så utrolig trøtt og sliten! Gikk hjem tidlig fra jobb. Har sovet. Prøver å rydde huset, men må ta det i etapper....

Er det andre som har det slik? Er det evnt noen som har råd? Hormonell prevensjon er ikke aktuelt.

Skulle trodd jeg hadde skrevet mesteparten av det du skriver her. Ble også kald, følte meg uvel og tenkte at nå, nå blir jeg syk. Så kom mensen... Kobberspiral her.

At jeg føler at jeg kommer til å bli syk skjer ca 2-3 ganger i året. Ellers er jeg ofte stiv i ryggen eller nakken de siste dagene før. Og jeg merker det på humøret.

Bruker ingen hormonell prevensjon (tåler det ikke)

Back
Topp