Dere som ikke bor sammen med barnefar..

Sniktitten85

Flørter med forumet
Hvordan gjør dere det med klær?
Her må jeg pakke alt av klær når de skal til han, de helgene han har...

Skal det være sånn? Eller kan man forvente at han bidrar litt?

Her har far sine egene klær....
Han er hos pappan sin fra torsdag - mandag annen hver uke...

mange pakker jo ned klær og andre kjøper selv..det må nesten dere finne ut av

Han får da kjøpe klær til ungen han også..det gjør vi her!!

Jeg har sendt med skift så han har liggende. Jeg fikk penger av han til å kjøpe klær til dem, så why not. Han mente det var badre at de klærne jeg kjøpte nye var hos meg fordi det sikkert var moro for ungene å bruke det mer enn èn gang i mnd.
Hans mor har kjøpt litt til han som er der, så da pakker jeg ikke med noe hvis det ikke er noe spesielt

her sendes det klær med[:)]

Hun har liggende ett sett ull, men ikke noe annet.

Vi har alltid gjort det slik, ellers måtte han brukt en del penger på klær som ikke hadde blitt brukt annet enn 2 ganger i måned, og så byttet det ut ganske ofte, siden de fort vokser utav klærne. Syns bare det blir tullete å bruke penger på[:)]

far har klær hos seg, sender med uteklær og ekstra klær om det er noe spesielt eller han spør.

Jeg pakker ned klesskift og alt sånt de helgene han skal til faren, ja. Han har en vinterdress hengende der ellers da (som jeg sendte med dit, vel å merke...). Også har han sine egne "toalettsaker" der (tannbørste, tannkrem, badesaker osv).
Jeg forventer ikke at faren skal kjøpe egne klær som gutten kan ha når han er der, det gjør meg jo ingenting å pakke ned de klesskiftene. Men han har vært flink og bidratt når guttungen har trengt masse nye klær og det har blitt dyrt for meg. Det var f.eks. han som kjøpte vinterskoene, mens jeg kjøpte vinterdressen for å ha i barnehagen. Så jeg kan ikke klage over at han ikke bidrar overhodet.

Tror det er meningen det skal være slik ja. Fordi bf betaler bidrag, og bidraget skal være med på å dekke klær. Det han dekker når han har samvær er vel mat og aktiviteter de gjør mens barna er der.

jeg pakker med klær, for hvis han har noen klær der så får jeg jo med "pappaens" klær med hit når ungen kommer tilbake. og så blir "mine" klær liggende igjen der i en uke uten å bli brukt til neste gang han er der.

Jeg sender med og han vasker og sender med tilbake. Det han eventuelt ikke har fått vasket ligger i en pose. Alt annet utstyr han trenger mens han er der sørger han for. Han kjøper noen ganger klær og han har noe arvetøy der. Så ikke bare jeg som står for klesinnkjøpet.

Jeg tenker at får du barnebidrag så bør du stå for det [:)] Sånn er det og blir det her .. Og jeg får ikke bidrag, enda [:)][:)][:)]

Har egne klær hos bf, og de går fram og tilbake mellom oss.

Takk for alle svarene jenter [:D]

Yttertøy tar han med seg fra barnehagen, også har han en kjeledress hos seg.
Klær sender jeg med han hver gang.
Men sokker og truser og pysjer, har han litt av der.

Klær får han fanden meg klare å ordne selv. Han betaler ikke bidrag, dessuten skal da bidraget gå til litt annet enn å kjøpe klær han skal bruke hos seg[:-]

jeg pakker skiftetøy, toalettsaker og ullklær... ullklærne er det hans mor som har strikka så det skulle bare mangle[:)] Han har dress og votter selv, men om han ikke hadde hatt det så hadde jeg gjerne sendt det med. Får alt tilbake, aldri vært noe problem.. Jeg forventer ikke hatt bf skal ha klær og sånt hos seg..[:)]

Barnefar har alt han trenger. Det eneste jeg sendte med, var vogna. Men den bruker han ikke lenger nå .

her har BF alt han trenger selv til lillemor[:)]

Sender med vanlige klær. Men vinterdress/regnklær ordner barnefar med. Blir mye styr å dra det med hver gang når man ikke vet helt hvordan været blir og om han skal bruke det i hele tatt.

Back
Topp