Dere som ikke ammer

Bukett

Forumet er livet
Assistert-jentene
Septemberhjertene 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Har dere fått tilbake tr?
 
Jepp. Fikk den på søndag. Helt jævlig. Blør mer enn under renselsen:hungover:

Huff! Så fælt. Gleder meg ikke akkurat. Hvor mange uker er det siden fødsel?
 
Huff! Så fælt. Gleder meg ikke akkurat. Hvor mange uker er det siden fødsel?
Det var 9 på lørdag. Fikk det 8 uker etter fødsel sist. Nei det skjønner jeg. Jeg glemmer at jeg har det og for har ikke smerter eller noe. Også har jeg jo ikke blødd på nesten et år hvis man ser bort fra rett etter fødsel:p
 
Ja, fikk den tilbake 9 uker etter fødselen. Blødde mer og lengre enn før jeg ble gravid :arghh:
 
Ja, fikk den tilbake 9 uker etter fødselen. Blødde mer og lengre enn før jeg ble gravid :arghh:

Huff!! Er 9 uker siden fødsel her nå så da er den vel rett rundt hjørnet :nailbiting:
 
Fikk den rett etter renselsen,en uke etter ca og amma også blæææ. Var hos gyn på 6 ukers kontroll ( eller 13 ukers kontroll)på mandag og da sa hun at her var ting i rute igjenn etter fødsel. Fikk satt inn spiral, så da håper jeg tr drar for godt.
 
Her er det nå 11 uker siden fødsel og enda ikke fått tr..ikke at jeg skal klage på det da;)
 
Misunner deg, har fått mensen for andre gang etter fødsel nå :facepalm:

Ja det er noe herk når det står på! Ihvertfall hvis det blir værre etter fødsel! Jeg har hatt super uregelmessige sykluser tidligere da...opptil 100 dagers syklus..så kan godt hende det er derfor tr lar vente på seg for min del.
 
Ja det er noe herk når det står på! Ihvertfall hvis det blir værre etter fødsel! Jeg har hatt super uregelmessige sykluser tidligere da...opptil 100 dagers syklus..så kan godt hende det er derfor tr lar vente på seg for min del.

Såpass :woot: da kan det jo være en stund til. Syns første gangen var ille, nå er det mer som før, bare litt vondere.
 
Her kom tr 15 uker etter fødsel. Som en vanlig mens her, egentlig.
 
Fullammer, og fikk tilbake mensen 7 uker etter fødsel!
 
Fullammer og fikk mensen i går, nesten 4 måneder etter fødsel.

(Og når jeg sier "fullammer", så mener jeg at hun ikke har fått en dråpe MME og at hun fikk første skje med grøt i går kveld.)

Foreløpig veldig beskjeden blødning ift. vanlig mens hos meg, men nok til å trenge bind.
 
Fullammer og har allerede hatt 2 runder med mensen.. rett på regelmessig!
Første blødning veldig sparsom, blødning nr 2 som før svangerskap. Blæ..
 
Back
Topp