Dere som hekler rangler

squakky

Elsker forumet
Prøver å hekle en rangle, men jeg får det ikke til!!
Noen som har heklet etter denne oppskriften? Får på en eller annen merklig måte flere masker enn det jeg skal ha! Irriterende!

Har ikke heklet den nei[:)] Hvis du vil prøve deg på noen andre har jeg oppskrift i bloggen min[:)]

Jeg har heklet den, men jeg er veeeldig nybegynner og kanskje ikke den rette til å svare. [:D] Men når jeg hadde tatt sammen ringen med km og laget en lm, plagdes jeg litt med å skjønne hvor jeg skulle stikke heklenåla, kan det kanskje være det du også gjør? [:)]

Ja, skjønte ikke helt det der... Men så på en video, så forsto jeg litt mer.. Men plutselig ble det for lite masker!

Menmen.. Gjorde slik jeg trodde, er straks ferdig nå! Ble ikke sånn som på bilde, men da blir det en personlig rangle ;)

ORIGINAL: squakky

Ja, skjønte ikke helt det der... Men så på en video, så forsto jeg litt mer.. Men plutselig ble det for lite masker!

Menmen.. Gjorde slik jeg trodde, er straks ferdig nå! Ble ikke sånn som på bilde, men da blir det en personlig rangle ;)

bedre det[:D]

Bekki: Når du lager den ragla med to ringer som henger sammen; hekler du da bare rundt i rundt i rundt? Sånn uten å lage en ring, feste med km, ny ring, feste med km osv..
Hvis du skjønner hva jeg mener? [8D]

ORIGINAL: squakky

Bekki: Når du lager den ragla med to ringer som henger sammen; hekler du da bare rundt i rundt i rundt? Sånn uten å lage en ring, feste med km, ny ring, feste med km osv..
Hvis du skjønner hva jeg mener? [8D]

heklet "pølser" ja, og sydde de sammen..rundt,og rundt[:)]

Aight! Da blir det sannsynligvis neste prosjekt ;) Må bare ta meg litt pause til den forbaska flyttingen, også skal jeg handle inn litt garn :D

Back
Topp