Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: •Kine•™
så fine tattiser [:D][:D]
men jeg skjønner ikke helt det med døden,hvorfor ville du ha det ??[:o]
blir jo nesten litt rørt av historien din jeg...[:(][:)][:)]

ORIGINAL: ~mamma_sin_engel~
så fine tattiser [:D][:D]
men jeg skjønner ikke helt det med døden,hvorfor ville du ha det ??[:o]
Skjønte at det spørsmålet kom til å dukke opp[8D] For meg betyr døden VELDIG mye...jeg har nesten vært der selv og jeg har mistet mange nære og kjære i døden, derfor valgte jeg det. Meningen var at jeg skulle ha lviet på andre armen, men er ikke kommet så langt[8D]
Det er litt komisk da, for han som ble valgt som ny biskop i Hålogaland bispedømme, Tor B. Jørgensen, har faktisk vært misjonær i Japan. Så var det en søndag rett etter at jeg hadde fått den, hvor jeg var på opplæring som kirketjener i kirken hjemme (jaaaa...har hatt jobb som kirketjener[8D]), hvor han prikket meg forsiktig på skulderen og spurte så pent om det var døden jeg hadde fått tatovert...dere kan tro jeg ble stor i øynene da han forstod hva den betydde[8D]
ORIGINAL: TMB
Dere som tenker å tattovere navn og f.dato til barnet deres, skal dere tattovere det samme med barna som kommer etter og da? Hva om dere får fire barn da? Dere planlegger kanskje ikke fire, men man vet jo aldri[;)]
Jeg sier ikke at det er teit altså, for jeg har veldig lyst til å gjøre det selv, men vet ikke om jeg vil ha 4 tattiser[8|]
ORIGINAL: tipp
He he. Må nesten le litt. En kirketjener med døden taovert på armen. [:D]