dere som har

Rakel

Glad i forumet
tattis, kan vi få se? Har litt lyst å ta en selv men....

¨Vil se flere[:)]

Min aller første tatovering som jeg fikk som 17åring mot at jeg ikke tok hull i tunga[;)]

En liten gekko da på venstre skulder[8D]

Så nr 2 som jeg fikk meg som 18 åring[:)]
Det japanske tegnet for døden på høyre underarm[:)]

Og sist men ikke minst den jeg tok for 3 år siden[:)]
Stjernetegnet mitt vannmannen på framsiden av høyre legg[:)]

ORIGINAL: •Kine•™

så fine tattiser [:D][:D]

men jeg skjønner ikke helt det med døden,hvorfor ville du ha det ??[:o]

Skjønte at det spørsmålet kom til å dukke opp[8D] For meg betyr døden VELDIG mye...jeg har nesten vært der selv og jeg har mistet mange nære og kjære i døden, derfor valgte jeg det. Meningen var at jeg skulle ha lviet på andre armen, men er ikke kommet så langt[8D]

Det er litt komisk da, for han som ble valgt som ny biskop i Hålogaland bispedømme, Tor B. Jørgensen, har faktisk vært misjonær i Japan. Så var det en søndag rett etter at jeg hadde fått den, hvor jeg var på opplæring som kirketjener i kirken hjemme (jaaaa...har hatt jobb som kirketjener[8D]), hvor han prikket meg forsiktig på skulderen og spurte så pent om det var døden jeg hadde fått tatovert...dere kan tro jeg ble stor i øynene da han forstod hva den betydde[8D]

blir jo nesten litt rørt av historien din jeg...[:(][:)][:)]

Takk[:)]

Er en mening med alle mine tatoveringer...brukte lang tid på å velge dem[:)] 

Denne har jeg imellom skulderbladene
tok den da jeg gikk i 8'ende[:)]

Og denne under armen.
Den tok jeg rett før jeg begynte på vgs.

Bilde kommer[:)]

Så mange fine!! Gøy å se[:D] Har også lyst på[:)] Navnet til guttene eller noe[:)]

Dette er den jeg har mellom skulderbladene..

Den på leggen har jeg ikke bilde av, får se om jeg får tatt en annen dag[:)]

mye fint her...

TAZ tatt på 18års dagen min...

Denne sommerfuglen fikk jeg av min daværende kjæreste som julegave i 98. Måtte gå over den 2 ganger før jeg var fornøyd.Tok den i gå gaten i Bergen. Men tilslutt gikk jeg bort til de ved bystastasjonen sånn at de kunne fikse den ordentlig.
Så det er vel bare jeg som har denne sommerfuglen[:)]

Og min daværende kjæreste hadde en ufattelig tøff tatoo av en tiger på armen. Så utrolig stili. Så da ble jeg veldig betatt av tigre og måtte ha en selv. Denne var egentlig en løve unge, men de tegnet den om sånn at det ble en liten skjønn tigerbaby. Ååå, de er så skjønne de dyrene[:)]

ORIGINAL: Fairyfly

ORIGINAL: Rakel

tattis, kan vi få se? Har litt lyst å ta en selv men....
siiignerer,har sett tipp sine fiiine,men dere andre da????
hva med tattis tråd?haha[:D]

tusen takk fairyfly[:)] jeg er ganske fornøyd med de selv

ORIGINAL: ~mamma_sin_engel~

så fine tattiser [:D][:D]

men jeg skjønner ikke helt det med døden,hvorfor ville du ha det ??[:o]

Skjønte at det spørsmålet kom til å dukke opp[8D] For meg betyr døden VELDIG mye...jeg har nesten vært der selv og jeg har mistet mange nære og kjære i døden, derfor valgte jeg det. Meningen var at jeg skulle ha lviet på andre armen, men er ikke kommet så langt[8D]

Det er litt komisk da, for han som ble valgt som ny biskop i Hålogaland bispedømme, Tor B. Jørgensen, har faktisk vært misjonær i Japan. Så var det en søndag rett etter at jeg hadde fått den, hvor jeg var på opplæring som kirketjener i kirken hjemme (jaaaa...har hatt jobb som kirketjener[8D]), hvor han prikket meg forsiktig på skulderen og spurte så pent om det var døden jeg hadde fått tatovert...dere kan tro jeg ble stor i øynene da han forstod hva den betydde[8D]

He he. Må nesten le litt. En kirketjener med døden taovert på armen. [:D]

dytter denne opp igjen[:D]

ORIGINAL: TMB

Dere som tenker å tattovere navn og f.dato til barnet deres, skal dere tattovere det samme med barna som kommer etter og da? Hva om dere får fire barn da? Dere planlegger kanskje ikke fire, men man vet jo aldri[;)] 

Jeg sier ikke at det er teit altså, for jeg har veldig lyst til å gjøre det selv, men vet ikke om jeg vil ha 4 tattiser[8|] 

Hr lyst på navnet til guttene, men har jo tre av dem så det kan bli litt mye ja[:)]

har lyst  på tingeling på innsiden av æææææææææææææ finner ikke navnet... æsj, der man har armbånd.........

ORIGINAL: tipp 

He he. Må nesten le litt. En kirketjener med døden taovert på armen. [:D]

Jepp skikkelig vanlig det[;)]

Back
Topp