• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

dere som har yngre foreldre

*Bianco*

Forumet er livet
ble dere foreldre tidlig selv også??

jepp..

Mamma var 17 når ho fikk storesøstra mi, å jeg var 17 når jeg fikk 1 mann [:)]

mine foreldre er ikke akkurat ung, men har en søster på 31 og min mor var 17 når min søster kom til verden, mormor var 18 når mamma kom til verden, min søster fikk sin første når hun også var 17 så kommer jeg nå som 18 åring å venter min første[;)] syntes det er greit å få barn i ung alder.. ahr godt så bra med alle oss[8D][:D]

mormor var 25, mamma var 20, jeg var 19
svigermor var 17, svigerinna 18(?)

svigerfar var oppi åra når han fikk sin første sønn, min elskede var 21 når han ble pappa

Mamma fikk meg når hun fylte 15, jeg får nå som 19![:)]

Jeg har gamle foreldre, som ble foreldre da de var unge... Dvs, min mor var 21 da hun fikk sin første, og min far var 20 da han fikk sin første. De var hhv 32 og 37 da de fikk meg, jeg er eneste barnet de har sammen.

Og jeg var relativt ung mor første gangen, jeg var 22 år.

ORIGINAL: ~Heijdii~

ÅÅh...da er jeg jaggu like gammel som din mor jo. [8|] *følerseglittgammelsomsmåbarnsmornå*

ORIGINAL: @ngel

ÅÅh...da er jeg jaggu like gammel som din mor jo. [8|] *følerseglittgammelsomsmåbarnsmornå*

Hehehe, du er da ikke gammel småbarnsmor du ![;)]
er mamma som var tidlig .. hehee.. veeeeldig..

Vel, kan ikke si jeg er ung heller da. [;)] Men til mitt forsvar så kom han uventa, trodde ikke jeg kunne få barn nemlig, men er mer enn lykkelig for at jeg kunne det likevel. [:D][:)]

Vel, kan ikke si jeg er ung heller da. [;)] Men til mitt forsvar så kom han uventa, trodde ikke jeg kunne få barn nemlig, men er mer enn lykkelig for at jeg kunne det likevel. [:D][:)]

Hehe, men er bra du fikk en liten vettu ![:)] alle fortjener denne gaven .. hihi

mamma var 17 med første mann og 20 med meg.
Jeg håper på å få en så fort som mulig.. Er 20, så blir minimum 21..

-mamma og de var 23år når jeg kom(ikke så unge da[8D])
og jeg var 19 når jeg ble mamma.

-min mann sin mor var 17 år når hun ble mamma 1.gang og min mann var 18år når han ble pappa 1.gang[:)]

Mamma ble gravid når hun var 16, jeg ble gravid når jeg var 19[:)]

mor var 15år når hun ble gravid med min bror og akkurat fyllt 16 når hun fødte han, de fikk 4barn. Hun var 25år når hun fikk meg og jeg er den siste av 4..

jeg var 21år når jeg fikk, vet ikke om det betegnes som tidlig jeg..

Mamma var 22 da hun fikk meg, og jeg var 20 da jeg fikk småen

ja. mamma var 17, og pappa var 20 da jeg ble født. Bestemor var 17 da hun fikk mamma. Jeg var 19 da Nicklas ble født.

mamma var 20, jer var 25!

Back
Topp