Henger klærne seg opp i åpningen på glidelåsen? Vi får alt av strikketøy og tepper ødelagt av glidelåsen på posen. Lurer på om det er reklamasjonssak eller om det blir regnet som vanlig med voksiposer...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm, kanskje det er en sånn klaff som mangler. Tenkte jeg skulle spørre der vi kjøpte posen om den skulle være sånn. Og hvis det er noe jeg kan fikse selv gidder jeg ikke å reklamere - kanskje jeg kan klare å lage en sånn klaff.Har ikke vært borti det nei... går barnehagelærer så har vært borti mange forskjellige poser.
Har du en klaff på innsiden som skal beskytte klær fra glidelås og omvendt? Kan være du burde hatt et lite teppe mellom barnet og posen for å skjerme
Det skal du få til ja, skjønner hva du mener da.Hm, kanskje det er en sånn klaff som mangler. Tenkte jeg skulle spørre der vi kjøpte posen om den skulle være sånn. Og hvis det er noe jeg kan fikse selv gidder jeg ikke å reklamere - kanskje jeg kan klare å lage en sånn klaff.
For å presisere er det altså enden av glidelåsen som skaper trøbbel, ikke det at klærne kommer i klem i glidelåsen.