Dere som har voksipose...

Labbetussa

Glad i forumet
Himmelbarn
Marsipanene 2019
❤ Aprilbarna19 ❤
Henger klærne seg opp i åpningen på glidelåsen? Vi får alt av strikketøy og tepper ødelagt av glidelåsen på posen. Lurer på om det er reklamasjonssak eller om det blir regnet som vanlig med voksiposer...

Har ikke vært borti det nei... går barnehagelærer så har vært borti mange forskjellige poser.
Har du en klaff på innsiden som skal beskytte klær fra glidelås og omvendt? Kan være du burde hatt et lite teppe mellom barnet og posen for å skjerme

Har ikke vært borti det nei... går barnehagelærer så har vært borti mange forskjellige poser.
Har du en klaff på innsiden som skal beskytte klær fra glidelås og omvendt? Kan være du burde hatt et lite teppe mellom barnet og posen for å skjerme
Hm, kanskje det er en sånn klaff som mangler. Tenkte jeg skulle spørre der vi kjøpte posen om den skulle være sånn. Og hvis det er noe jeg kan fikse selv gidder jeg ikke å reklamere - kanskje jeg kan klare å lage en sånn klaff.

For å presisere er det altså enden av glidelåsen som skaper trøbbel, ikke det at klærne kommer i klem i glidelåsen.

Aldri vert borti. Vi har voksipose i ene vogna og easygrow i den andre, fornøyd med begge.
Jeg skal skjekke ekstra godt senere om det er noe klaff eller noe på innsiden.

Hm, kanskje det er en sånn klaff som mangler. Tenkte jeg skulle spørre der vi kjøpte posen om den skulle være sånn. Og hvis det er noe jeg kan fikse selv gidder jeg ikke å reklamere - kanskje jeg kan klare å lage en sånn klaff.

For å presisere er det altså enden av glidelåsen som skaper trøbbel, ikke det at klærne kommer i klem i glidelåsen.
Det skal du få til ja, skjønner hva du mener da.
Skal også sjekke min når vi kommer hjem i kveld.

Aldri skjedd her. Vi bruker mye hjemmestrikkede tepper og ullgensere i vinterposen voksi urban og i vår/høstposen voksi skylight.

Hm, da står det mellom å prøve å fikse det selv og å reklamere...

Ikke opplevd enda iallefall. Ville prøvd å reklamere :) Så kan du heller fikse på den selv om det ikke går.

Back
Topp