Dere som har vert utro..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Bare et spm.. Hvordan hendte det seg at dere var utro?
Var det bare et sånt øyeblikks dumhet, eller var det noe som varte liksom?
Hva tenkte dere på der og da?

Trenger selvfølgelig ikke å svare, men jeg bare lurer på hvordan det skjer.. For fordet om vi sitter her i dag og sier at "vi vil aaaldri være utro", så VET man jo aldri liksom..
Og nei, jeg har ingen verdens planer om å være utro mot min kjære, men jeg er et nysgjerrig menneske bare.. [:D]

Man kan jo sitte å unnskylde seg i evigheter og folk tenker bare for noe tull..

Så her kommer min "unnskyldning"[8D]

Jeg hadde det helt forferdelig i forholdet med pappan til sønnen min. Trivdes dårlig og hadde ikke noe følelser for han.. Så tenker folk, tja hvorfor ikke bare gjøre det slutt da? Og da kommer det jo en "unnskyldning" til.. Jeg ville liksom ikke bare gi opp da, prøvde og prøvde å få det til å vare. Men når det kom til det punktet at jeg var utro, forstod jeg at det forholdet eide ikke en sjanse gitt..

Jeg kan ikke sitte å si at jeg aldri kommer til å være utro igjen, for jeg har allerede klart å være det, men jeg skal forsøke så godt jeg bare kan! [;)]

et øyeblikks dumhet kan man vel si, men jeg tok ikke mitt daværende forhold så veldig seriøst hadde prøvd og slå opp i en evighet, og følte at han jeg var sammen med da bare var innpåsliten og var kjempe lei han...så ringte x`en min og sa han var i byen og det ene førte til det andre...der og da tenkte jeg ikke så mye på konsekvensene av hva jeg gjorde, dagen etterpå gjorde jeg det klart for min daværende kjæreste at jeg ikke ville være sammen med han lenger og han måtte respektere det, fortalte det aldri...har ikke så veldig dårlig samvittighet heller...[:-] Så kald er jeg...

så idiotisk det enn høres ut, så var det vel for å teste ut om jeg fikk dårlig samvittighet..
bare tanken burde jo sagt at forholdet var dømt..
men jeg fikk ikke dårlig samvittighet - innså at forholdet måtte avsluttes..
avsluttet forholdet, flyttet hjem, og har aldri fortalt han det..

Jeg var 19-20 år og sammen med en fantastisk fyr som var altfor god for meg og altfor seriøs for meg. Jeg var rett og slett ikke klar. Enda jeg var utrolig glad i ham og VISSTE at jeg hadde funnet en gullgutt, en skikkelig svigermors drøm. men endtre altså med å hoppe til sengs med en notorisk rundbrenner, fordi han var mer pennende, litt "farlig" og alt annet enn interessert i noe mer.
Og jeg kan si 220 % brennsikkert at eg kommer aldri til å gjøre noe sånt igjen. Ikke mot han jeg nå er gift med. Jeg våger å påstå at det er et valg man tar. Riskirer man å finne på noe i fylla; så la være å drikke deg så full. Unngå situasjoner som du tror kanskje kan være "farlige". Velg.

spenningen, mye av grunnen egentlig.

Det var vel spenningen som tok overhånd hos meg...hadde blitt veeeeldig kjedelig i det forholdet jeg hadde...
Jeg jobba i ett lite bakeriutsalg på ett kjøpesenter...der kom det arbeidere innom hver eneste
dag og kjøpte seg lunch...
En av disse var det. DRIIIIIIITKJEKK...
Han kom hver dag å spiste opp til flere ganger etter hvert, hvis det var bare meg og han der så gav
han meg søte komplimenter og sendte lange blikk.
En dag kom han og leverte en lapp diskre` med tlf.nr. sitt.
Jeg vurderte leeeeenge fra eller til om jeg skulle sende melding husker jeg...det ble så jeg gjorde det.
Vi møttes en gang uten at noe spesielt skjedde...det var egentlig ikke noe spennende
lenger etter at jeg sendte melding til han.
Det var på nachspiel en sen lørdag at vi havnet på ett soverom...så sånn var det, endte med at jeg
sparket han ut av senga og begynte å gråte for jeg ville ikke mer...

Etter det var det igrunnen ikke annet enn EKKELT
at han kom innom å kjøpte seg lunch for å si det sånn...fikk helt avsmak.
Fant ut at han hadde dame også... [8D] Så det var ikke bare meg...det var en liten trøst men...[&:] 
Angra iallefall VELDIG! Fortalte ikke hele sannheten heller når jeg først fortalte det til eksen min,
så akkurat DET angrer jeg også på...kunne jo ha vært ærlig når jeg først skulle
si det liksom...men neeeeiiida... [:o] 

Back
Topp