Dere som har vert på OUL

Tananka

Glad i forumet
Så dere selv om det var en jente eller gutt? :)

Jente 2010 & 2012 <3

Jeg så det nesten med en gang, men spurte ikke før helt på slutten. Eller, jeg spurte om hun klarte å se hvilket kjønn det var. Da svarte hun: "så du noe selv?". Da jeg svarte at jeg trodde kanskje jeg hadde sett, så sa hun: "jeg så på deg at du så det helt i begynnelsen!". Vi venter en liten gutt, så det er kanskje litt lettere å se det, enn om det er jente. Jeg så ikke hva det var på ul forrige gang, da fikk vi ei jente :)

Vi har bestemt oss for å ikke vite kjønn men samtidig kjenner jeg nysgjerrigheten pirrer meg :p vi kommer til å si di ikke trenger å si hva det er. Gøy vist vi får la det være en overrasskelse men samtidig litt gøy å se selv hva det er, tror ikke jeg klarer å la være å "se etter" om babyen bestemmer seg for å vise :p kan ikke huske vi så noe selv med de andre to jentene.. Ææ men så er det spennende å ikke vite det også!

Jente 2010 & 2012 <3

Så det ikke selv, fordi han lå med navlestrengen mellom bena. :P Så på slutten måtte hun dytte litt rundt på han for å se det. Og da var det lett å se. :) Men vet ikke om jeg hadde sett det på ordinær skjekk av fosteret, for da gikk det litt fort, og hun skiftet vinkel ofte og slk.

Så det ganske tidlig, da hun skulle ta et mål av lårbeinet. Plutselig var det en snopp der. Men sa ikke noe før hu spurte om vi ville vite :) var ingen tvil å lett å se :P

Desember 2014

Bruker App

Fikk ikke sett noe spesielt, men når hun målte lårbeinet så jeg ikke noen tissefant. Hun ville ikke sjekke kjønn før på slutten, da var lille lei og ville ikke mer :/

<3 29.12.14 <3

Jeg så ingenting som flagret der nede, men vi hadde ikke så godt innsyn akkurat der så vi vet ikke. :)
Med forrige så jeg heller ingen ting og JM sa det var en jente og fikk rett :)

Vi så ikke selv at det var jente, men jordmor sa hun hadde sett det siden begynnelsen :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Tja, vi så ikke det var en tiss der...
Med storebror så vi jo tissen.

Ville ikke vite, så eg kikka ikke etter heller ;-) sa ifra til henne før undersøkelsen start ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ville ikke vite, så eg kikka ikke etter heller ;-) sa ifra til henne før undersøkelsen start ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er jo det jeg helst også vil, å ikke vite :) får bare ikke følge helt med på det også skal vi jo si ifra om det :) gleder meg!

Jente 2010 & 2012 <3

Ja når hun fikk bebis i riktig vinkel så vi at godt at det ikke var noen tissefant der;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg lå å kikka etter hele undersøkelsen, og så ingen snopp, ble nesten litt sikker på at det var blitt tatt feil på tidlig ul for jeg mente vi kunne se rett mellom beina. Men så spurte jeg helt i slutten, om de kunne bekrefte om det var en gutt, og da kikka hun etter, og da så jeg :)

Med mellomste og første var det veldig tydelig og vi så det med engang, gutter da også.

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Jeg så det ikke, verken nå eller sist. Ikke ville vi vite heller. Har tydeligvis ikke øye for det - sist var det gutt og jeg hadde ikke sjans til å se antydning en gang, selv etter fem ultralyder, den seneste i uke 34.

Hadde nok ikke sett det om jeg ikke hadde visst det nei ;) Synes det er vanskelig å se hva som er hva på ultralyd jeg!

Jeg så det ikke selv :)

Så det ikke selv, men jm forsnakket seg flere ggr under ul og sa hun, og når vi spurte om hun så hva det var sa hun jente før jeg hadde spurt ferdig

Sent from my iPhone using BV Forum

Så det ikke under undersøkelsen, men når hu skulle se etter på slutten, så vi godt at det stakk ut noe mellom bena ;) trur det er lettere å se det når det er gutt.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp