Dere som har vert her lenge

Jeg har vært her siden 08 og er her fortsatt.... må jo være ett bra forum da  :p

vært her siden 2005 og dette er vel ett av de få forumene jeg bruker fast, selv om det er mindre nå enn det var før

*Meya* skrev:
Jeg foretrekker ett helt annet forum, men man kan vel ikke linke her inne :P Men jeg er desverre ikke aktiv der inne lenger, har ikke vært det på lenge. Men har ett par på listen over Babyverden, hvor man blandt annet er mere striksne på rettskriving (ikke fra admins side, men brukerne passer på hverandre), tema som legges ut etc, alt i alt, ett mye mer voksent forum enn dette. 

Nå ble jeg veldig nysgjerrig....

Jeg har vært her siden januar-08, altså 3,5 år.
Har vært veldig glad i forumet og blitt kjent med mange gjennom dette.
Jeg var en av dem som ikke helt likte den nye utformingen, men det vokser på meg. Mange av de gode gamle er fremdeles med på lasset og det er hyggelig!

Skal man henge her inne må man tåle en støyt. Folk har merkelige, ufine, gode, håpløse, konstruktive, barnslige og lærerike meninger her - som i det virkelige liv. :-)

Vært her i fire år, hver dag :) (:/) Dette er et utrolig kjekt forum, mange innpå hele tiden så praten går i ett :)

Har vært her siden starten, men har ikke vært like aktiv hele tiden. Går litt i perioder nå for tiden. Er veldig fornøyd med denne siden, men ble litt *stresset* når det ble så mye nytt.
Velkommen, å håper du vil kose deg her. Er veldig nyttig, å får svar på det meste her.

Jeg har vært medlem siden juni 2005, og har prøvd i vår/sommer i år, å kutte ut dette forumet - men jeg er her fremdeles!
For det meste er det ganske hyggelig her inne, og løst og ledig.

Jeg er også på et par andre forum, som jeg ikke kan reklamere for, da det ikke er tillatt her.
Men her har jeg i hvertfall vært lengst.

Så håper du vil trives her.

Back
Topp