Dere som har vert dårlige..

PepsiMax^^

Betatt av forumet
Jeg var nesten sengeliggende frem til uke 13 med kvalme å oppkast, så nå har jeg jobbet fult siden 1 mars. Det har gått kjempe fint på jobb, men når jeg har kommet hjem har jeg hatt noen byger med oppkast og lvalme igjen.. Bare noen ganger. Men nå, 16 uker, og jeg har vert hjemme fra jobb i to dager og vert skikklig dårlig! Kjennes ut som det er tilbake til den dårlige formen jeg hadde før jeg ble bra..
Kjenner jeg blir deprimert av tanken på at jeg kanskje må belage meg på å ha det sånn fremover.
Andre som hr det sånn? At det kommer tilbake liksom?

Jeg også sliter om dagen. Var ganske fin fra uke 12-13. Og nå er jeg dårlig igjen. Kvalm, kaster opp og brekker meg.

Jeg var dårlig de første 15 ukene. Nå er det forskjell fra dag til dag. Noen dager er helt fine, mens andre dager er dårlige. Frustrerende greier... Håper vi alle blir kvitt den kvalmen snart... :)

Jeg kastet opp og var dårlig frem til jeg var 16 uker. Nå har jeg det som Theamor sier over her. Men stort sett holder kvalmen seg borte heldigvis.

Den verste kvalmen og spyingen ga seg uke 14. Følte meg i i mye bedre form, så plutselig ble jeg dårlig en dag etter arbeid - holdt ut hele dagen til jeg kom hjem, da måtte jeg løpe på do. Men har heldigvis vært fin siden. Kan jo være at kvalmen forsterkes ved overanstrengelse og stress...jeg vet ikke

Jeg merker det med en gang jeg gjør litt for mye (er ikke tilbake i jobb enda), da blir jeg straks dårlig, sliten, svimmel, kvalm og noen ganger oppkast. Har fått beskjed både fra JM og akupunktør om å starte forsiktig opp igjen hvis ikke kan man fort få tilbakeslag. Jeg er veldig spent på hvordan det blir å begynne å jobbe igjen, etter planen starter jeg 2. april, da har jeg vært sykmeldt i nøyaktig 3 måneder, jeg jobber bare 60% så håper at det skal gå greit, men det kjennes ikke sånn ut enda :(

Enig med mie84. Det er sånn her også. Prøver å ikke stresse for mye.

Back
Topp