Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok ut 100 ekstra jeg, hun er så flink å koselig å veldig fleksibelSå langt hadde faktisk ikke jeg tenkt... Kanskje man burde det... I såfall 50kr eller noe
50 kr?? Det høres litt respektløst ut, unnskyld meg. Hadde da ikke gitt noe som helst.Så langt hadde faktisk ikke jeg tenkt... Kanskje man burde det... I såfall 50kr eller noe
Hehe, samme her. God ide!Jeg er min egen vaskehjelp, men fint lite bonus etter julevasken her gitt
Tror jeg må spandere noe på meg selv altså![]()
50 kr?? Det høres litt respektløst ut, unnskyld meg. Hadde da ikke gitt noe som helst.
Hvorfor er det respektløst?
Hvorfor skal hun som vasker huset vårt få større gave enn feks de nærmeste? Du gir jo ikke gave til de på butikken fordi om du handler der hver dag. Eller til Postmannen som leverer posten din hver dag.
Hvis du er på en restaurant og spiser så gir man sjeldent mer enn 50kr i tips. Ihvertfall som jeg er vant til.
Og ser ikke akkurat på de ekstra pengene som en "gave", men som tips.
Nå skal det sies at det pleier å være to jenter hos meg, hvorav de bruker 1.5t. Det er ikke bestandig at det er samme jentene heller.
Hvorfor er det respektløst?
Hvorfor skal hun som vasker huset vårt få større gave enn feks de nærmeste? Du gir jo ikke gave til de på butikken fordi om du handler der hver dag. Eller til Postmannen som leverer posten din hver dag.
Hvis du er på en restaurant og spiser så gir man sjeldent mer enn 50kr i tips. Ihvertfall som jeg er vant til.
Og ser ikke akkurat på de ekstra pengene som en "gave", men som tips.
Nå skal det sies at det pleier å være to jenter hos meg, hvorav de bruker 1.5t. Det er ikke bestandig at det er samme jentene heller.
Jeg har brukt å gi gavekort på 500-700 kr på et kjøpesenter![]()
Oi det var mye! Samme som jeg gir til moren min det![]()
Jeg har maksbeløp på 500 til foreldre og søsken. Men blir sjelden så mye og. Søskenbarn osv som vi ikke ser så ofte får maks 200. Rett og slett fordi vi ikke har råd til mer.
Hadde jeg hatt en fast vaskehjelp jeg var fornøyd med så hadde jeg sikkert gitt 100-200 kr ekstra eller en liten ting til den prisen
Det er da ikke beløpet som teller, men tanken tenker jeg så syns absolutt ikke 50 kr er respektløst. Har kjøpt flere gaver i år jeg som koster f.eks 60 kr. og det er til familiemedlemmer![]()
Kjøper du ikke for mere enn 50 kr til dine nærmeste? Høres veldig gjerrig ut. Da er det nesten bedre å la vær å gi noe egentlighadde det vært meg ville jeg nok gitt en 200-lapp.