Dere som har vaskehjelp...

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Hva betaler dere for hva? hvor ofte og for hvor mange timer brukt?
Og hvilken landsdel da.... det kan jo kanskje og påvirke pris.

bor i rogaland, betaler 100kr timen. to timer i uka. eg rydder på forhånd. hu støvsuger og vasker alle gulvene i den etg vi bruker mest. 13 rom.

veldig fornøyd!! tredje året nå. 800kr i mnd betaler eg GLATT for å slippe det selv(vasker jo sef ved behov, feks kjøkken og bad) utover det hu gjør.

i vinterhalvåret tar vi ofte med ungene  i bassenget imens,så hu får vasket i fred ;)

Kallenavn ikke valgt skrev:
bor i rogaland, betaler 100kr timen. to timer i uka. eg rydder på forhånd. hu støvsuger og vasker alle gulvene i den etg vi bruker mest. 13 rom.

veldig fornøyd!! tredje året nå. 800kr i mnd betaler eg GLATT for å slippe det selv(vasker jo sef ved behov, feks kjøkken og bad) utover det hu gjør.

i vinterhalvåret tar vi ofte med ungene  i bassenget imens,så hu får vasket i fred ;)

13 rom??? :O :O oh lord... da hadde jeg MÅTTET ha vaskehjelp og. ;)
Men prisen var ikke så gal. :) Det hadde jeg også glatt betalt. Flere her inne?

3 soverom, bad, gjestedo, vaskerom, yttergang,rommet innen for yttergangen(der peisen å sånn er) tvstue, storstuen, kjøkken, kontor, og den lange gangen. Jo 13, måtte telle her hehe. Nede er det bare 6 rom, men byggekaos, hunder og rom som nesten aldri brukes, så gidder ikke betale masse for at hu skal vaske der og:P

anbefaler seriøøøst vaskehjelp om du har råd til det, de timene brukes stor sett 100% på ungene, herlig!

å.. æ vil ha.. spesielt nå som jeg begynner i 100% jobb.. da vil jeg helst bruke tid på ungene og ikke vask i helgene! om jeg kan beta

å.. æ vil ha.. spesielt nå som jeg begynner i 100% jobb.. da vil jeg helst bruke tid på ungene og ikke vask i helgene! om jeg kan betale 100 kr timen er det jo overkommelig også :)

følger litt med på denne
kunne tenke meg å ha vaskehjelp jeg og!

dere som har vaskehjelp: hva er alderen på den som vasker? :)

Har en kompis som betaler 100kr pr time, og en venninne som betaler 500kr pr gang. Så litt variasjoner, begge er i bergen.

Back
Topp