Dere som har varmepumpe

x1x*Ammeliten*

Gift med forumet
Hvor mye måtte dere gi inkl. installering,og hva var størrelsen på huset-og ant. etg?Gjerne merke og leverandør også om dere gidder[:)]

ORIGINAL: GuttasMamma!

Hvor mye måtte dere gi inkl. installering,og hva var størrelsen på huset-og ant. etg?Gjerne merke og leverandør også om dere gidder[:)]

Vi betalte 15 000 og det var inkl installering. Merket er Panasonic, har bare 1 etasje på 80 kvm, men det kan brukes på opp til 200 kvm om ikke det er mer. Vi kjøpte den fra bekjent for 1 år siden. Er super fornøyd med merket og strøm regningen ikke minst[;)]

Kjøpte den dyreste leverandøren hadde (23.000)
for sambo skulle absolutt ha det beste [8D] Hos dem
var alle priser med installering/montering!! Er kjempe
fornøyd.. Vi har hus i 2 etg. på 120 kvadrat. Den står
fast på 18 grader, og vi har ca 20-22 grader alltid!!

Forresten superfornøyd med strømregningen også [;)]

Vi bor i blokk, og borettslaget har bestemt å montere varmepumper i alle leilighetene.. Vi har leilighet på 85 kvm.
Merke: Toshiba
Pris: ca 24 000,-  men vi deler det opp med økt husleie på 500 kr i noen år ( ikke renter på det)

Vi har vann til vann varmepumpe.(Borret energibrønn som er 200 meter dyp.)
Huset er 245 kvm og vi har 2 etg med vannbåren varme i alle gulv.
Det er en Thermia Eko varmepumpe og kostet 250 000 inkl installasjon...
Veldig fornøyd[;)][:)]

Vi kjøpte vår på netthandelen, med levering kosta den 4500.. Merket er: ecosaver.. Måtte montere selv da, og det gjorde min pappa.. har et helt hus, og har den i 1 etasje.. funker kjempefint, jeg er veldig frysen av meg så trenger endel varme [:D] Sikkert ikke den beste, men den funker veldig for oss [;)] Åpner døra til gangen på kvelden slik at vi får litt varme opp i 2 etasje også...

Toshiba, en av toppmodellene. Koster rundt 27000 ferdig på veggen... Grunnflate på 100 kvadrat, to etasjer, men dør ned til kjelleren så der varmer den ikke[;)]

Jeg leste da; dere som har varmeRUMPE![:D] 
så sniker meg fint ut igjen[;)]

Cold...as...ice

Back
Topp