Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har en panasonic, den durer når den holder på å avise.Gjerne mitsubishi.
Bråker de, ute altså? Vår durer aldeles grusomt, nesten så jeg venter på at naboene skal klage...
Den er ny, satt den inn i høst, og kan ikke huske at den bråka på ac-funksjon... den står på døgnet rundt.
Ja, det er ikke noe snø rundt. Gubben får ringepå mandag, det begynnerå irritere megVi har en panasonic, den durer når den holder på å avise.
Mannen min monterer varmepumper, hadde han vært hjemme kunne jeg ha spurt han.
Har du sjekket utedelen at den ikke er ned-iset og at ingenting står forran?
Kanskje du er naboen vår.. haha.. det var akkurat sånn jeg beskrev lyden til gubben i gårHar ikke....men nabon har. Mitsubishi - og den bråker så jeg holder på å klikke!! Trodde en kveld her at det var ett helikopter eller no...
Den står på stativ montert i grunnmuren. Ikke inntil veggen. Men kan jo være det stativet som lager vibrasjoner og lyd.Mitsubishi her også, men bråkar lite. Men vår står montert fra veggen ute, fordi om den er montert på veggen så kan vibrasjoner frå pumpa når den arbeidar hardt gi bråk. Syskenbarnet mitt måtte ta den ned frå yttetveggen og sette den på eige stativ pga. Bråk.