Dere som har varmekabler på badet

mamma_møø

Glad i forumet
Hvor mange grader har dere de stilt inn på? Her står de 22,5 grader - men de er jo aldri på. Så det er ikke noe varme i gulvet. Har ikke så lyst å gå så mye opp heller, det er jo varmt på selve badet, det er bare litt kaldt på gulvet.

30 tror jeg..

Frk.VilliTrusa skrev:
30 tror jeg..

Tror jeg også har det. Iallefall aldri kaldt på flisene, verste jeg vet.

Står på 20-21.. da er det varmt. 
Setter den på 24-25 noen ganger når jeg fryser og angrer senere... da kan man ikke alltid ha føttene på gulvet uten å stå på noe.

Frk.VilliTrusa skrev:
30 tror jeg..

26, 26.5 for å være helt nøyaktig:) Jeg må ha det godt og varmt om morgenen, klarer ikke iskalde gulvfliser. 

22-23 og da synest jeg det er varmt og godt og ikke kaldt på flisene.

Har termostat med nattsenking er inne.

Da står den på 18 grader på natta (nattsenkinga slår inn kl 23.30), og slår seg på kl 6 om morgenen, og da øker den til 24grader så det er godt og varmt til vi står opp.

Den står på 18-20. Er glovarmt på gulvet, langt over 20 grader iallefall. Jeg mener det er noe galt med termostaten, men den lobotomerte elektrikeren sier det er riktig 

Vår står på 25 men jeg er usikker på om vi har stilt den inn til å være 25 i lufta eller på gulvet... Den skiven som viser temperaturen kan en jo bare smette av om en vil og sette på slik en ønsker igjen. Hos mamma la vi et termometer på kommoden og stilte varmekablene slik at hun fikk 25 grader i lufta der og så satte vi bare på tallskiven slik at den viste 25 grader da ;-) 

Back
Topp