Dere som har vært veldig kvalme og kastet opp i tidligere svangerskap..

Nurk

Betatt av forumet
..Fikk dere gutt eller jente?
Og er det noen som ikke var kvalm, men fikk jente?? Bare lurer jeg :-)

Jeg var kvalm uten oppkast med førstemann, da ga det seg rundt uke 12-14.
Var mye dårligere med andremann og kastet opp til langt etter uke 20.
Jeg har to gutter og er enda et hakk dårligere denne gangen, men håper det ikke varer lenger enn med andremann i hvertfall.

Har en venninne som nesten ikke hadde symtomer i noen av sine svangerskap, hun har en jente og en gutt,
mamma var ikke spesielt dårlig med meg og jeg er jente :P

Jeg var veldig dårlig sist, kastet opp daglig. Fikk jente.

Har inntrykk av at mange jentemammaer har vært ganske kvalme med oppkast, så det er arti å høre om det motsatte! ;) spent på hvem som gjemmer seg i magen denne gangen :)

Jeg var veldig kvalm i forrige svangerskap og kastet opp daglig. Denne gangen er jeg mer kvalm hele døgnet, men kaster ikke opp like mye som sist, men kaster opp en god del. Forrige gang fikk jeg gutt,

Jeg var nesten ikke kvalm sist, kastet ikke opp og fikk jente.

Jeg var nesten ikke dårlig i det hele tatt i forrige sv.skap - jeg fikk jente :-)

Sent from my LT18i using BV Forum

Var dårlig frem til rundt uke 16 og kastet opp sist. Det var en gutt :)

Superkvalm og kastet opp: jente. Mine to eldre søstre har begge en gutt hver der de ikke var dårlige nesten, og en Jente hver og da hang de over doskåla i nesten 4 mnd!

kan ikke fatte at kjønn skal ha noe og si på kvalmen, men sist fikk jeg jente og var ikke noe kvalm..litt småkvalm noen få dager mellom uke 9-12. denne gangen er det helt ekstrem kvalme fra uke 4 og kaster opp hele tiden enda.

Back
Topp