Dere som har vært rugere...

Leverihåpet

Gift med forumet
Jeg leser at dere skivet om testing på hvilken ruge dag osv.
Noen fikk mens på ruge dag 9-10 og gjerne lengre... Og at en kan få den under krembehandlingen.

Etter ett tidligere innslag spurte jeg om noen hadde opplevd nedpress ved ferdig tissing. Og noen nevnte enn kanskje kunne ha UVI og jeg burde levere en urinprøve for sjekk.
I dag gjorde jeg det og den viste utslag på forhøyet laukosytter og noe protein greier... Spurte om det hadde noe med uttaket og innsetting, men trodde ikke det men heller ikke sikker. Skal snakke med lege når jeg får tak i en.

Uten om det så har jeg snart vært uten antibiotike i ett døgn og nye blodprøver er tatt.
Stress å være på sykehus. Heldig vis har jeg dere og pc[:)].

Men en ting til jeg merket i dag er at det føles som den høyre eggstokken vrenger seg eller vifter frem og tilbake. Det er ubehagelig vondt, men ikke så vondt heller. Men er det ett tegn på at tr er på vei og at dette forsøket ikke lykkes?

Som nevnt over så skriver dere om mens på div rugedagene, og jeg er hvis man regner med dagen enn satte inn gulleggene på dag 8 i dag lørdag. Og det er i morgen jeg kan få TR for fult som noen av dere har opplevd.

Sist jeg fikk tr under rugeperioden var det natt dagen etter jeg hadde testet med blodprøve. Etter hjemmetester var de negative hele tiden så jeg ante den ikke kom til å bli posetiv den gang. Men denne gangen har ikke testet hjemme i det hele tatt. Syns det er skremmende og jeg gruer meg veldig til alt dette negative greiene denne gangen...
Vet ikke om jeg klarer nederlaget...
Vet jeg dømmer på forskudd, men likevel....[:o]

Dytter jeg

Tusen takk for dere som har svart meg så langt. Jeg er kjempe takknemlig for dere deler dette med meg..

Tror jeg har roet meg litt, men som du sier ElinR så er det nervepirrende og seigpining...
Men jeg skal holde ut lengre...

Uff ja det er seigpining det her.. Både ettervirkningane etter forsøket og symptom på graviditet kan variera både fra person til person og frå forsøk til forsøk, så da blir så vanskelig å tolka alt som skjer i kroppen. Eg hadde veldig like symptom under AIH forsøket som fryseforsøket då eg blei gravid.

Håpa den stikkinga du kjenner er eit positivt tegn og at du får ein strålande nyhet i løpet av veka[:)]

ORIGINAL: Nesing

Symptomer på graviditet og mensen er omtrent identiske og med hormoner som raser i kroppen grunnet Crinone osv er det jammen ikke rart man blir forvirret og sliten [&:]. Hos meg kom blødningene ved de fem rundene med AID enten et par dager før eller på dagen for testing og også da brukte jeg Crinone ved hvert forsøk. Hadde mye nedpress alle gangene, på samme måten som etter IVF´n. Kan derfor ikke hjelpe deg med symptomtolkningen [;)].

At de har funnet forhøyet leukocyttnivå samt proteriner kan tyde på en UVI, men jeg regner med at de har sendt prøven din til dyrkning grunnet funnet. Man kan ha proteiner i urinen uten å ha UVI fordi prøven er blitt litt forurenset (enten fordi man ikke har klart å få en midtstrømsprøve, altså at man først tisser litt, tørker seg, og så bruker den neste urinen til test, eller fordi det er litt utflod oppi den eller annen forurensning). Godt du nå er uten antibiotikabehandling. Håper du snart er vel hjemme igjen! [:)][:)]

Jeg ble igjen startet opp med antibiotika, men grunnet forsinket på den fronten var at de hadde ikke tid å legge inn nål på wap`en min. Så tilbake til denne UVI litt tissing så tørk så litt tissing igjen. Det skjedde ikke med meg. var jeg ferdig så var jeg ferdig. Har ikke nedpress lengre heller[:)].
Grunnet jeg også spørr om dette leukocytt nivået og protein opplegget de fant i urinen har de aldri informert meg om før. Såååå mange gange jeg har vært inne på Sykohus for nettopp den samme behandlingen så er dette første gang de sier slik. Ja, den er sent til dyrking og får svar mandag eller tirsdag grunnet helg.

Jeg hadde en rar følelse inni meg i dag så den følelsen fikk meg til å sjekke dette blodprøve arket jeg fikk fra riksen. Der stod det at jeg skulle teste den 9.feb og ikke den 3.feb. SÅ hvor jeg fikk dette til å mikses vet jeg ikke[&o][:)].
Så min nye dato for testing er 9.feb[:D]. Men lever i reddsel for TR....

Regnet ut at sist gang fikk jeg TR på dag 13. så jeg håper jeg ikke får den verken før eller i det hele tatt[8D][:)]

Back
Topp