Dere som har vært på UL

Nøtta17

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Tok dere innvendig eller utvendig ul?

Jeg skal om ei uke, og har veldig lite lyst til å ta innvendig... Så jeg håper på utvendig :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Innvendig.

Tok dere innvendig eller utvendig ul?

Jeg skal om ei uke, og har veldig lite lyst til å ta innvendig... Så jeg håper på utvendig :)

Jeg tok innvendig. Dem tar ikke utvendig før en er OVER 12 uker sa dem til meg :)

På meg ville hun prøve utvendig først for å se om hun så noe. Fant faktisk både livmor og nurket, så slapp innvendig. Var 8+5 på UL ( i går). Virker som det varierer litt med andre ord...

Avhenge av kor god kvalitet d e på ul apparatet:)

Innvendig på TUL. Utvendig uke 19. De ser mye mer innvendig, så sånn sett er det mye bedre.

Hun tok utvendig på meg når jeg var 6+3. Hun så litt, men valgte å ta innvendig også for å se bedre :)

Jeg vil ikke ha utvendig før uke 12 tidligst! For man ser myyyye klarere hvordan den lille ser ut med innvendig enn utvendig så tidlig :D

Jeg har tatt ul i uke (i de to andre svangerskapene til sammen) 4, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 14, 18,19, 26, 28, 36, 41 :P

fra uke 11 har de vært utvendig, og man har sett helt greit :) Men så bedre i uke 10 enn 12!

Jeg har tatt ul i uke (i de to andre svangerskapene til sammen) 4, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 14, 18,19, 26, 28, 36, 41 :P

Shiiiitt , du har vært på en del ultralyder :)
fra uke 11 har de vært utvendig, og man har sett helt greit :) Men så bedre i uke 10 enn 12!

hahaha ja!
Med datteren min var det i uke 11 pga blødning og naturlig nedgang i HCG så de visste ikke om jeg hadde mistet eller ei. Så i uke 14, jeg snubla i hundeburet :P 18 var ordinær, 26 var 3D, og 36 var fordi jordmor ikke klarte å kjenne om hun lå i hodeleie eller seteleie! Hun lå i hodeleie :)

Med sønnen min hadde jeg en SA mnd før, og legen visste ikke om jeg var gravid igjen eller ei siden HCG kun var 38. I utgangspunktet trodde hun ikke jeg var gravid. Ble sendt på ul, da var jeg i uke 4, men han så ingenting annet enn at livmoren var litt større enn vanlig.
Så fikk god oppfølging hos han annenhver uke! Så da var det ul i uke 6, 8, 10 og 12 pga det. I uke 9 var jeg også der, pga en blødning. Så var det ordinær i uke 19, 3D i uke 28 og til slutt ul på overtidskontrollen i uke 41 :)

I uke 36 og 41 var babyen for stor til at det ga noen som helst glede av å være på ul bare så det er sagt :P

Nå er jeg ca 8 uker et sted tror jeg, og har hittil ikke vært på ul. Men blir ul på mandag for å finne ut hvor langt på vei jeg er, og hvis alt annet går etter planen blir det da ordinær i uke 17-20 og 3D et sted rrundt 25-29 :)

Innvendig helt til uke 12

Back
Topp