Dere som har vært på ul.......

mammamoren

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Hvor langt var dere på vei og tok de da innvendig eller utvendig ul? Jeg skal på ul neste uke 15 juni og er da 9+5. Lurer på om det holder med utvedig ul.... Håper det!

eg var litt over 7 uker på vei,og da tok han utvendig.
Trodde igrunn han skulle ta innvendig,da eg er litt stor. men det gjekk fint.

Skal på UL i uke 10 denne gangen og det får bli utpå. Sist tok jeg utvendig og invendig ul i uke 7, men vi så best på utvendig.

Jeg var i uke 6 Fikk se et hjerte som banket da. og for min del var jo det det viktigste for å roe ned nervene. og det var utvendig. i og med at jeg sliter med angst så letter jo ikke et svangerskap på nervene akkurat så jeg blir nok å bestille en til ul rett før eller etter første svangerskaps kontroll som blir om 2 uker da er jeg 10 uker på vei.

Så dt skal nok holde med utvendig
Er det privat jordmor du skal til eller?

han spurte hvor langt jeg var på vei, sa 10uker, for trodde jo det. Men da måtte jeg ta innvendig ul. for kort på vei til utvendig sa han.

Jeg tror du har kommet så langt at du får utvendig :) Men jeg måtte ta innvendig, var 7+4 i går :)

tipper du må ta innvendig. Jeg tok ul 9+4 med guttungen og da var det innvendig. Var på ny ul i uke 12 og de prøvde utvendig da men vi så best på innvendig. Men kanskje det er varierende fra kvinne til kvinne. Men før ordinær ul tar de nok mest innvendig tror jeg. 

Jeg er 7-9uker og var på innvendig igår...

Jeg var på ultralyd 3/6 var da 9+4, da prøvde de utvendig først, men da så de ingenting. måtte da ta innvendig å da så de mye mer..:-)!

Alle de jeg har snakket med av gynekologer og jordmødre sier at det er best med innvendig frem til uke 12 og utvendig etter uke 12:)

Jeg var på ultralyd 3/6 var da 9+4, da prøvde de utvendig først, men da så de ingenting. måtte da ta innvendig å da så de mye mer..:-)!

Alle de jeg har snakket med av gynekologer og jordmødre sier at det er best med innvendig frem til uke 12 og utvendig etter uke 12:)

Back
Topp