Dere som har vært på ul rundt uke 12

Luttenutt

Glad i forumet
Julibarna 2019
Juligull2021
hvordan ser egentlig bildet ut på skjermen? Ser det ut som en baby? Noen som har et eksempelbilde å vise? Jeg er bare sykt nysgjerrig da jeg skal på ul 18 desember, da er jeg 11+6
Har bare sett en baby på ul i uke 18, så vet ikke hva jeg kan forvente så lang tid før :)
 
hvordan ser egentlig bildet ut på skjermen? Ser det ut som en baby? Noen som har et eksempelbilde å vise? Jeg er bare sykt nysgjerrig da jeg skal på ul 18 desember, da er jeg 11+6
Har bare sett en baby på ul i uke 18, så vet ikke hva jeg kan forvente så lang tid før :)
Så en liten baby som sprellet med armer og ben, sutter på hånda osv :)
 
Var selv i uke 8 og uke 13. Uke 8 var det bare et embryo med bankende hjerte! I uke 13 derimot fikk vi se en aktiv krabat som hoppet, slo hodekråke og var meget aktiv:p Var som en minibaby! Veldig liten da:wideyed::happy:
 
Var i uke 13, kjempeflott minibaby fikk vi se :D så til og med kjønn :)
 
11+5 dager. Forventet en bønner men sjokkert fikk vi se en baby med armer og bein som rørte på seg. Var helt magisk, anbefaler alle ta tidelig UL
 
Dette er uke 12+6 på 3D ultralyd:)

Han som utførte ultralyden sa at han var 95% sikker på at det var ei jente. Og det var det:)
 

Vedlegg

  • 55C95EFE-D9AC-40B1-8B48-5AA7C353903B.jpeg
    55C95EFE-D9AC-40B1-8B48-5AA7C353903B.jpeg
    949,7 KB · Visninger: 118
Last edited:
Var sist uke 12+1 og så en hel baby :)
 
Har vært i uke 12+1 å uke 13+2 å har sett bittesmå sprellende babyer begge gangene :) sutter på handa, så godt armer, ben, hode, hake å nese :)
 
11+5 dager. Forventet en bønner men sjokkert fikk vi se en baby med armer og bein som rørte på seg. Var helt magisk, anbefaler alle ta tidelig UL
Rundt samme tid her også, og ble selv overrasket :happy: jeg ville bare sjekke at det var liv, og en ordentlig minibaby møtte meg på skjermen:Heartred
 
Var i uke 11...var en klump med armer og ben og tydelig hjerteslag. Tror jeg var 11+4 .
 
Her er frøkna uke 12+6. Med rumpa i været. :)
Gynekologen sa "Jeg tror det er jente". Det var det. :)
20180123_175513.jpg
 
Ser at det er en baby. Ser fingrer og tær. Ser at vitale organ er på plass, men ikke så detaljert som på oul, selvsagt.
 
E3355FF3-C1DE-451B-885C-43E8CFD9C667.jpeg Var på ultralyd i uke 9+4 og allerede da var det veldig tydelig en baby:) vi så armer og ben som sprellte og ansikt, mage, rumpe. Jeg var litt ov errasket hvor mye man så så tidlig. Da var hun allerede nesten ferdig formet, det som gjennsto var at utposningen i navlestrengen skulle trekke seg helt tilbake i magen og litt mer lengde på armer og ben:) så tenker du ser en ganske «ferdig» baby bare en ganske liten en:)
 
Vært både 10+2 og 11+0, definitivt liten baby! Bevegde seg masse og viftet med armer og bein, skikkelig spreking og dansing :)
 
Var i uke 13, kjempeflott minibaby fikk vi se :D så til og med kjønn :)
Så tidlig har vel begge kjønn en «tut». Men en teori om vinkelen kan avsløre kjønnet:happy:

Det er vel ikke før uke 15 at man kan se tydelig forskjell etter det jeg har fått forklart på alle tre ul:)
 
Så tidlig har vel begge kjønn en «tut». Men en teori om vinkelen kan avsløre kjønnet:happy:

Det er vel ikke før uke 15 at man kan se tydelig forskjell etter det jeg har fått forklart på alle tre ul:)

Både vi og flere jeg kjenner har fått vite riktig kjønn i uke 13 :)
 
Både vi og flere jeg kjenner har fått vite riktig kjønn i uke 13 :)
Jeg fikk også «vite» at vi mest sansynligvis ventet ei jente på tul, iværtfall hva jordmoren trodde. Jeg venter ei jente- men på tul så var den en «tut» der- så det er, som de sa selv, aldri sikkert så tidlig. Og kjønnsorganene er ikke ferdig utviklet, det var bare det jeg sa. Så hun ikke blir skuffet hvis de ikke kan sikkert si kjønnet :bored::happy:
 
Du vil bli overrasket over hvor detaljert du vil se babyen i uke 12. Teknikeren viste fram og prata masse og det var veldig kult. Jeg sa jeg ikke ville vite kjønn, og til det svarte hun at det uansett er litt tidlig til det.
 
Back
Topp