Dere som har vært på TUL, ramzy

Jente her og [emoji177] Er så spent!!!
I følge den kinesiske greia skal de bli gutt. En av teoriene kommer til å ha rett [emoji13] Er jo nesten 50/50. Litt større sjans for å få gutt

Gutt her ^.^
det sa det kinesiske fødselskartet også :D

Etter hva jeg kan se ut fra ul bildet, og ifg Ramzi teori blir det gutt :) Det sier magefølelsen og. Kinesisk fødselskart sier jente, men den har vært feil på alle mine tidligere og.

Ser ut som gutt :dummy: Er litt usikker på om jeg skjønner det helt. Hva tror dere? :)

upload_2018-11-7_9-20-9.jpeg

Her sier denne teorien at det blir gutt. Og det samme sier magefølelsen og det kinesiske fødselskartet. Veldig spent på om det stemmer eller ikke [emoji4]

66B88BE7-3968-43CB-B3EA-7C82562625C8.jpeg Mener at det sier jente men jeg er veldig dårlig i engelsk så jeg blir litt usikker, hva sier dere? Kinesisk fødselskart og magefølelse sier også jente :p

Skjønte ikke helt, hva skal man se etter? :p

https://www.thegenderexperts.com/ramzi-theory/

Altså på hvilken side er den "litt mer hvite greia" på ultralydbildet? Venstre = Gutt, høyre = jente.

Men jeg kan ikke gå god for om ultralyden er gjort nøyaktig som beskrevet på nettsiden...
"The Great Debate in the Ramzi world is whether transvaginal ultrasounds appear to be on the "same side" as pictured on the scan, and abdominal scans are "flipped," or a "mirror image." Although this is sometimes true, our rule at The Gender Experts is not all scans are created equal."

Kan se ut som jente her, sist stemte det med gutt, så blir spennende å se om det stemmer nå også

Vet ikke om jeg klarer å tyde det helt, men bilde er litt hvitere på høyre siden, så dvs jente. Magefølelsen sier vel og jente, og kinesisk fødselskart, men tørr ikke si det helt høyt :p har 2 gutter og 1 jente fra før, så hadde jo ikke vært feil med en liten utjevning i kjønn hehe. Skal på ny ul 23.november, så håper de kan se kjønn da :happy:

Her siden den jente, Men det kinesiske fødekartet sier gutt- så vet ikke helt hva jeg skal tro på... :shifty::joyful:

Sier jente denne gangen også, stemte sist :)Kinesisk fødselskart sier gutt, men det gjorde det sist også :p Har veldig guttefølelse da, siden jeg ikke er dårlig. Blir spennende å se i januar!

Ramzy har alle gangene sagt gutt, men har fått 3 jenter :playful: ramzy sier gutt denne gang også, kinesisk fødselskart jente så blir spennende å se!

Ramzy sier gutt tror jeg men kinesisk sier jente.
Jeg har sterk jentefølelse selv, så mens jeg så på Ramzy teorien så ble jeg sånn «det kan ikke stemme» hahahah. Men jeg vet jo ikke.

Så kan jeg spørre gynekologen min hva hun mener om ramzy teorien eller må jeg finne ut av det selv? o_O

Har forstått det slik at de fleste helsearbeiderene i Norge ikke kjenner til fenomenet, men at man kan spørre om hva som er høyre, venstre, opp, ned på ultralydbildet. Da kan du tolke det selv ut fra internett-info.

Back
Topp