Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ut som du får gutt om man skal stole på denne teorienJeg har vært på TUL, men vet ikke kjønn enda. Jeg syns det var vanskelig på mitt bilde og vurdere hvor embryoet sitterkan legge ved bilde og oppdatere når jeg forhåpentligvis vet kjønn om en drøy uke! Bildet er foresten fra 7+0

Det var en gutt jaJeg har vært på TUL, men vet ikke kjønn enda. Jeg syns det var vanskelig på mitt bilde og vurdere hvor embryoet sitterkan legge ved bilde og oppdatere når jeg forhåpentligvis vet kjønn om en drøy uke! Bildet er foresten fra 7+0

Det var en gutt ja![]()
8 uker
Er ei jente![]()

Sånn som jeg tolket den originale tråden på Instagram måtte man speilvende ved utvendig ultralydVil dette være det samme om det er innvendig eller utvendig UL?
Jeg tok en kjapp utvendig UL i uke 7, ut ifra det bilde blir det gutt. Tidlig UL tydet muligens på jente, spent på OUL på fredag!
så da tyder vel bildet egentlig på jente? Blir spennende å høre!Så gøy! Gratulerer med jentaInnvendig ul i uke 8.
Var på ul igår og er 16 uker på vei.
Det viste jente på ul igår![]()
Jeg syns det ser mest ut som bildene som sier guttÅ så gøy! Hva tenker dere her?![]()
Det var min tanke ogJeg syns det ser mest ut som bildene som sier gutt![]()
er en mnd til oul, blir spennende å se. Så gøy med teorien!