Dere som har vært på tidlig UL

VenterNr4<3

Elsker forumet
Marsboere 2020
Slutter dere å bekymre dere etter det? Så hjerte på UL 6+1 og hørte med doppler hos jordmor 7+2, men SA og MA kan jo skje allikevel, så jeg klarer fortsatt ikke å nyte graviditeten helt og det er jo synd. Hvordan har dere andre det? Er 8+0 i dag og vill nødig bekymre meg 28 dager til...

Jeg roet meg litt siden jeg var livredd for ny exu.. Men kjenner jeg tenker mye på at det ikke er noen garanti at alt går bra selv om jeg så hjerte slå 6+3:) fått litt skrekken etter å hørt alle som har hørt hjertelyd å så viser det seg at det sluttet å slå bare dager etterpå.. (MA).. jeg skal tilbake om to uker når jeg er 9+0,etter forslag fra gynekologen, da han viste jeg er urolig å bekymret siden det enda var tidlig. Mulig jeg ber om kontroll igjen rundt uke 13 og dersom alt er bra neste gang :) Men har kjøpt meg angelsound, så håper jeg klarer å høre hjemme om noen uker :):Heartpink

Det hjelper litt også er jeg bekymret igjen dessverre. Men godt å vite at det er noe der og at hjertet slår. Så kan en i alle fall utelukke BO!
:)

Jeg var på tul, men var for tidlig til å se hjerte.. Så jeg er IKKE rolig nå... Skal inn om 14 dager, så får bare holde ut til da ( hvis jeg ikke sniker med inn til fastlegen neste uke) :D

Håper jeg slutter å bekymre meg når de flytter hjemmefra, men har mine tvil ;)

Men har man sett hjerteslag øker jo oddsene betraktelig da.

Jeg roet meg veldig etter tul forrige svangerskap. Hadde spotta endel så var kjemperedd for å ha mistet, men da vi fikk bekreftet at alt var bra så hjalp det veldig. Nå var legen helt fantastisk flink til å berolige oss med at det nok ville gå helt fint :-)
Er 5+0 i dag, har spotta fra 4+3 men føler det går bra likevel. Skal på tidlig ul om et par uker for sikkerhets skyld. For å sjekke at alt er bra, få en samtale med den fantastiske legen igjen og mest av alt berolige mannen (han bekymrer seg mer enn meg).

Jeg er også 8+0 i dag, og bekymrer meg fortsatt. Er redd for at det ikke er liv ved ul om en uke selv om jeg så bankende hjerte for en uke siden. Troe jeg ikke klarer å slappe helt av før uke 25-30, men blir nok gradvis mer og mer avslappet kanskje? Første gang, så aner ikke :P

Jeg er også 8+0 i dag, og bekymrer meg fortsatt. Er redd for at det ikke er liv ved ul om en uke selv om jeg så bankende hjerte for en uke siden. Troe jeg ikke klarer å slappe helt av før uke 25-30, men blir nok gradvis mer og mer avslappet kanskje? Første gang, så aner ikke :P

Det hjelper nok på mellom uke 15 og 20. Når sparkene begynner å komme ;-) Da har man liksom litt kontroll på at det er bra inni der <3

Jeg skjønner deg godt. Lar meg ikke tenke på noen baby enda, men gleder meg over hver dag som går, kvalme og alt ;) holder på tanken om at det er myye større sjanse på at det skal gå bra (og skulle det ikke det nå, så tenker jeg at barnet nok ikke er levedyktig,)

Vil nok roe meg litt når jeg ser at det faktisk er noe der. At det ikke er BO eller EXU, men... jeg opplevde MA der fosteret hadde "dødd" i uke 9. Så jeg vil nok ikke roe meg før 12 uker har gått og vi har vært på ul etter det ;)

Vil nok roe meg litt når jeg ser at det faktisk er noe der. At det ikke er BO eller EXU, men... jeg opplevde MA der fosteret hadde "dødd" i uke 9. Så jeg vil nok ikke roe meg før 12 uker har gått og vi har vært på ul etter det ;)

Samme hendte meg i desember, så jeg vil nok ikke være helt rolig på lenge enda :)

Godt å høre andres tanker om det her. Ikke lett altså, man vil jo så gjerne glede seg, men tørr ikke slippe jubelen løs. Fra uke 8 er det 95% sjans for at det går bra og fra uke 9 er det 98% sjanse for at det går bra. Vi får bare holde ut og håper på det beste, ikke annet å gjøre. 27 dager igjen til uke 12.... <3

Har absolutt ikke slutta å bekymra meg nei.. Klarer ikke å slappe av før jeg kjenner bevegelser eller ser magen begynne å vokse, tenker jeg. Det er vanskelig å tro på at det skulle klaffe på første innsett denne gangen. Men har jo kvalmen hvertfall! :)

Back
Topp