Dere som har vært på Outlet Vestby

hollys

Glad i forumet

Finner man mye bra til barn der i alle størrelser? Merkeklær, ull og vintertøy? Har ikke vært der enda og vurderer å ta turen så bare nyskjerrig før vi drar. Har forestilt meg det paradiset.

Har ikke vært der så kjemoe mange ganger, men vet de har barneklær på stormberg der bl.a. og et par andre sportsbutikker. Kjøpte en stormberg jakke til guttungen for rundt 250 kr :) Men det er på Norwegian Outlet da. På Outlet One har jeg ikke vært på en stund, men de har barneklær der også :) Men vet ikke hvilke merker osv :)

Jeg pleier å handle utetøy på norwegian outlet. de har polarn o pyret, helly hansen, stormberg, timberland, og mer.
Jeg er fornøyd hvertfall

Jeg pleier ikke å finne så mye på Otulet One.. men på den andre Outleten som er en gågate.. der fant jeg i alle fall masse sommertøy i sommer.. til 70%;)

Har en venninne som bor i Vestby.. og hun er ofte der og handler! I gågate Outleten.. ikke så ofte i den gamle Otulet One bygget

Norwegian Outlet er bra, det er, som beskrevet over her, som en "gågate", hvor man går inn i hver og en butikk. Særlig mange bra "sportsbutikker" der, som Peak Performance, Helly Hansen, Bergans osv. Der har vi ofte funnet en del bra. Polarn O Pyret har en ganske liten butikk der, og det er kanskje den butikken der jeg har vært mest skuffet over, men man kan jo være heldig å finne noe. Det man må være klar over er at det er jo stort sett bare "merkeklær" som selges der, så det er jo ikke noe billigere å handle der enn på f.eks HM, men man får merkeklær til en billigere penge enn i andre butikker (sier dette for jeg kjenner ei som var der, og syns det var så dyrt, men det er fordi hun bare handler på HM, Cubus, Kappahl o.l til vanlig, og da er det klart at merkeklær som regel er en del dyrere, selv på salg!).

På den andre outleten, Outlet One, der er det som å gå inne i en stor, rotete "department store", og du må lete deg frem blandt veldig mye rot og rart før du kanskje finner en og annen ting! Personlig gidder jeg aldri dra dit lenger (etter Norwegian outlet åpnet), men det kan jo være det har blitt bedre siden jeg var der sist!

Jeg har handlet en del på gant, hilfiger og puma. Syns de har masse fint til barn. Men sist jeg var der så hadde de visst fjernet barneavdelingen hos gant:(

Hvilke barnemerker har de?  

Tidligere har jeg fått smågaver der i fra som f.eks Probat og Hummel.

Selv er jeg vandt med å f.eks betale 250-300 for en genser så jeg ser for meg halvpris av 500,- da er i hvertfall jeg strålende fornøyd. Her hjemme har jeg kjøpt Hummel jakker til full pris og gladlig betalt 500,- men fikk nesten vann i munn da jeg fikk ei jakke fra Outleten som bare kostet 250,-

Amorosa skrev:
Norwegian Outlet er bra, det er, som beskrevet over her, som en "gågate", hvor man går inn i hver og en butikk. Særlig mange bra "sportsbutikker" der, som Peak Performance, Helly Hansen, Bergans osv. Der har vi ofte funnet en del bra. Polarn O Pyret har en ganske liten butikk der, og det er kanskje den butikken der jeg har vært mest skuffet over, men man kan jo være heldig å finne noe. Det man må være klar over er at det er jo stort sett bare "merkeklær" som selges der, så det er jo ikke noe billigere å handle der enn på f.eks HM, men man får merkeklær til en billigere penge enn i andre butikker (sier dette for jeg kjenner ei som var der, og syns det var så dyrt, men det er fordi hun bare handler på HM, Cubus, Kappahl o.l til vanlig, og da er det klart at merkeklær som regel er en del dyrere, selv på salg!).

På den andre outleten, Outlet One, der er det som å gå inne i en stor, rotete "department store", og du må lete deg frem blandt veldig mye rot og rart før du kanskje finner en og annen ting! Personlig gidder jeg aldri dra dit lenger (etter Norwegian outlet åpnet), men det kan jo være det har blitt bedre siden jeg var der sist!

hollys skrev:

Hvilke barnemerker har de?  

Tidligere har jeg fått smågaver der i fra som f.eks Probat og Hummel.

Selv er jeg vandt med å f.eks betale 250-300 for en genser så jeg ser for meg halvpris av 500,- da er i hvertfall jeg strålende fornøyd. Her hjemme har jeg kjøpt Hummel jakker til full pris og gladlig betalt 500,- men fikk nesten vann i munn da jeg fikk ei jakke fra Outleten som bare kostet 250,-

Amorosa skrev:

Ja, da kommer du nok til "rett sted". hehe. Her er link til outleten, men hvilke merkevarer de har der, kan vel også se hvem som har barneklær, men som ei sa over her, så hadde de ikke det på Gant sist, så vet ikke hvor oppdatert den er... http://www.norwegianoutlet.no/frontpage/merkevarene/

jeg hadde så lyst og reise ditt da de sier det er så billig : så vi reiser jeg kjøpte INGEN ting for jeg syns ikke det var billig jg, det er jo billigere en vanlig priser men jeg er ikke den som kjøper jakke til 2000 selvom den kosta 6000 før liksom hehe så syns det blri dyrt uansett jeg da

*Frk.Mamma skrev:
jeg hadde så lyst og reise ditt da de sier det er så billig : så vi reiser jeg kjøpte INGEN ting for jeg syns ikke det var billig jg, det er jo billigere en vanlig priser men jeg er ikke den som kjøper jakke til 2000 selvom den kosta 6000 før liksom hehe så syns det blri dyrt uansett jeg da

Sånn synes jeg det er på Norwegian Outlet, men mindre av på Outlet One. Der er det egen barneavdeling som det er lett å finne fram i, men de har ikke det største utvalget for barn, det varierer en del. Men har kjøpt masse regntøy og ytterdresser til en slikk og ingenting. Og jeg får meg ikke til å betale mer enn 400 kroner for et barneplagg altså, med mindre det er sko.

*Frk.Mamma skrev:

Det avhenger veldig av når man er der. Jeg fikk kjøpt to helly hansen vinterdresser, 1 helly hansen lue og regnvotter til kun 550,- kr.
Funnet bergans jakker til 250 kr. Som sagt, det avhenger av når en er der. Jeg har meldt meg på nyhetsbrevet. så jeg får vite når de har de spesielle tilbudene

Det de har med mye bra barneklær er:

- Polarn O Pyret
- 66 grader Nord (Islandsk kjede, en av 2 butikker i Norge, mye bra og tykk fleec)
- Stormberg
- Helly Hansen
Og et par andre jeg ikke husker.

Mamma bor i Vestby og jeg pleier å ta en tur innom hver gang jeg er på besøk...

Elisabeth ! skrev:

Eier av en gutt med huleboer skrev:

- Polarn O Pyret
- 66 grader Nord (Islandsk kjede, en av 2 butikker i Norge, mye bra og tykk fleec)
- Stormberg
- Helly Hansen

Er det stort utvalg av Po.P tøyet? :) Tenkte å ta meg en tur, det blir hovedsakelig for Po.P's del. :P

Som jeg skrev litt høyere opp i tråden, så er ikke PoP butikken så veldig stor, og jeg syns det var ganske dårlig utvalg der (har i hvert fall vært det de gangene jeg har vært der), men det kan jo være du er heldig å finne noe der da!

Elisabeth ! skrev:

Amorosa skrev:

Elisabeth ! skrev:

Eier av en gutt med huleboer skrev:

- Polarn O Pyret
- Stormberg
- Helly Hansen

Er det stort utvalg av Po.P tøyet? :) Tenkte å ta meg en tur, det blir hovedsakelig for Po.P's del. :P

Som jeg skrev litt høyere opp i tråden, så er ikke PoP butikken så veldig stor, og jeg syns det var ganske dårlig utvalg der (har i hvert fall vært det de gangene jeg har vært der), men det kan jo være du er heldig å finne noe der da!

Klarte å hoppe over innlegget ditt over tydeligvis. :) Skjønner! Spørs om jeg gidder ta turen helt dit hvis butikken ikke er så stor. :)

Jeg synes ikke PoP har godt utvalg, i hvert fall ikke til gutter. Finner omtrent aldri noe der, så det er ikke grunnen til at jeg evt handler på Norwegian outlet. De har gjerne et par bukser (som kan brukes til gutter), ellers er det mer til jenter, men generelt en liten butikk og lite utvalg. Får nyhetsbrev fra Norwegian outlet, så vet også når de får inn nytt og når det er spesielle kampanjer. Hadde ikke giddet å dra dit om det er PoP du skal shoppe hos. Da ville jeg heller ventet på salg i de ordinære butikkene deres. Mye billigere og mye bedre utvalg (ja, for de selger jo ut sesongens varer til -50-70 %).

Back
Topp