Dere som har vært på OUL

LilleBee

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Drakk dere noe saft/brus før dere gikk inn til timen?

Da jeg hadde min første ul for 18 år siden fikk man en saftboks mens man satt på venterommet... med de to andre fikk man beskjed om å gå på do FØR timen... og helst ikke drikke noe timen før man skulle inn til ul'en...

Hvordan er det nå? :P

Drakk dere noe saft/brus før dere gikk inn til timen?

Da jeg hadde min første ul for 18 år siden fikk man en saftboks mens man satt på venterommet... med de to andre fikk man beskjed om å gå på do FØR timen... og helst ikke drikke noe timen før man skulle inn til ul'en...

Hvordan er det nå? :P

Jeg fikk ikke noe å drikke, har heller ikke fått beskjed om hverken do-besøk eller å ikke drikke :)

Ikke fått beskjed om noe som helst, og ikke noe drikke ;)

Har ikke fått beskjed om å drikke, men fikk høre sist at det var en fordel at blæra ikke var helt tom... Jeg kommer til å kjøpe en saft eller brus på kiosken på sykehuset før timen, bare for å håpe på litt aktivitet på skjermen :joyful:

Jeg har fått beskjed om å ikke gå på do siste 30 min før timen.
Har tenkt å ta med noe sukkerholdig drikke, just in case.

Jeg drakk et halvt glass brus før vi dro hjemmefra! Å lillefrøkna sparka i vei :) tenker det er en fordel om man vil vite kjønn iallefall :happy:

Jeg spiste et par timer før ultralyden. Under ultralyden lå babyen veldig "dårlig" til og ville ikke bevege seg noe særlig. Måtte til slutt gå på do og tisse for å se om det hjalp, og da fikk jordmoren sett det hun skulle til slutt. Hun sa at det lønner seg og spise og drikke godt før ultralyd [emoji4]

Jeg fikk et glas saft av jm da knøtte ikke var så fotogen og ikke ville snu seg. Det hjalp iallfall :P

Sniker fra desember.

Jeg drakk ikke noe og fikk ingen spesielle beskjeder heller.

Jeg hadde med meg en cola, men trengte ikke å drikke noe av den. Lillemor i magen var i full sving og lå ikke stille i et sekund [emoji28]

Jeg fikk beskjed om å gå på do underveis i undersøkelsen:hilarious: full blære

Back
Topp