Dere som har vært på oul

*hage*

Gift med forumet
Veide dere der? Jeg har fått time på kvelden, håper ikke det er veiing, men jeg husker ikke fra de to forrige.
Og, hvor mange kontroller hadde dere vært til hos lege/jordmor i forkant?

Jeg finner nemlig ikke helsekortet/svangerskapspapirene mine, men har bare vært på en kontroll og det var i uke 12. Der målte de ikke symfysemål eller hørte etter hjertelyd, så det som står der er i grunnen bare vekta og blodtrykket. Vet det ligger i huset her en plass, men sånn går det når man rydder til jul. Bedre da det var rotete, da visste jeg hvor jeg hadde alt...

Jeg ble ikke veid sist. Tror det er bare magen som er fokus på UL. Har vært en gang til lege, og har en jm-time før UL. Regner med første symfysemål blir gjort på jm-timen:)

Du får ringe å be om nytt kort hvis du ikke har time før UL? Du er sikkert ikke den første! ;)

Veide meg ikke på forrige oul iallfall.

Jeg klarte å rote/evt rydde bort hele blekka med papirene til oul jeg. Det skjemaet man må fylle ut og det armer der hvor tidspunktet for timen min står og sånn. Hadde litt hetta i nesten en uke her før jeg heldigvis fant ut hvor de var rydda til :p

Jeg klarte å rote/evt rydde bort hele blekka med papirene til oul jeg. Det skjemaet man må fylle ut og det armer der hvor tidspunktet for timen min står og sånn. Hadde litt hetta i nesten en uke her før jeg heldigvis fant ut hvor de var rydda til :p

Ouææ, fikk vi det og? Nå må jeg lete her, men de papirene er jeg ganske sikker på hvor jeg har.

Ja, hvilket skjema snakker du om? :S

Venter tvillingergutter i mai/juni 2014 <3

Det er et skjema med kontaktinformasjon. Ellers trenger de kun helsekort. De veier ikke, kun UL.

Eg heiv mine eg i bosset ved ein feiltagelse, merket det først etter noen dager :(
Måtte ringe sykehuset å få dem til å sende nye papirer å fikk kopi av helse kortet mitt hos legen :)

Eg heiv mine eg i bosset ved ein feiltagelse, merket det først etter noen dager :(
Måtte ringe sykehuset å få dem til å sende nye papirer å fikk kopi av helse kortet mitt hos legen :)

Jeg får lete som bare det i dag og i morgen og ringe legen på torsdag om jeg ikke finner det.

Vi glemte av papirene, men det gjorde ingenting for de kunne sendes senere :)

Back
Topp