Dere som har vært på OUL på Ahus❤

Morgenkaffe

Andre møte med forumet
Jeg skal på OUL den 24 juni. Dere som har vært på ultralyd, fikk pappaen lov å bli med da ? Ahus har sist oppdatert siden sin 28 april og der står det at pappaen ikke kan bli med. Har ikke lyst til å vite hva vi får alene.
 
Jeg skal på OUL den 24 juni. Dere som har vært på ultralyd, fikk pappaen lov å bli med da ? Ahus har sist oppdatert siden sin 28 april og der står det at pappaen ikke kan bli med. Har ikke lyst til å vite hva vi får alene.
Vet ikke! Jeg skal 1.juli, så gjerne oppdatere denne tråden når du vet :)
 
Jeg var på OUL denne uka på ahus, dessverre fikk ikke partneren min være med.

Kjipt! Men jeg ba jordmor skrive ned kjønnet på en lapp. La den rett i veska og åpnet den sammen med partner. Da fikk vi vite det samtidig :love7
 
Jeg skal dit dagen etter deg ❤️ håper at det blir endringer denne uka! Leit for de som har vært der uten at pappaen kan være med. Jeg kjenner at siden dette er andre barnet så stresser jeg ikke så fælt med at pappa må være med, men blir veldig glad om han får ❤️ han har vært med på TUL hvor vi så kjønnet :)
 
Jeg skal på OUL den 24 juni. Dere som har vært på ultralyd, fikk pappaen lov å bli med da ? Ahus har sist oppdatert siden sin 28 april og der står det at pappaen ikke kan bli med. Har ikke lyst til å vite hva vi får alene.
Sniker fra Desember; jeg trodde far fikk være med siden det står i innkallingen, så har ikke tenkt tanken på å sjekke hjemmesidene. Det var litt nedtur å lese her at fler nylig ikke fikk ha med. Håper det snur snart:happy:
 
Sniker fra Desember; jeg trodde far fikk være med siden det står i innkallingen, så har ikke tenkt tanken på å sjekke hjemmesidene. Det var litt nedtur å lese her at fler nylig ikke fikk ha med. Håper det snur snart:happy:

Dersom det står i innkalling tror jeg du kan ha med far. Men sjekk det opp for sikkerhet skyld! Det stod ingenting om dette i innkallingen jeg fikk. Skal du på Ahus? Vet det er forskjell fra sykehus til sykehus :happy:
 
Dersom det står i innkalling tror jeg du kan ha med far. Men sjekk det opp for sikkerhet skyld! Det stod ingenting om dette i innkallingen jeg fikk. Skal du på Ahus? Vet det er forskjell fra sykehus til sykehus :happy:
Skal på Ahus ja, men ikke før 8/7. Brevet ble sendt ut 3/6 og står at man kan ha med ledsager, men ikke barn i mitt brev. Tror jeg skal ringe inn samme uke å høre så mannen slipper å stå på utsiden:happy:
 
Skal på Ahus ja, men ikke før 8/7. Brevet ble sendt ut 3/6 og står at man kan ha med ledsager, men ikke barn i mitt brev. Tror jeg skal ringe inn samme uke å høre så mannen slipper å stå på utsiden:happy:

Det er en feil i innkallelsen, har stått det i alle som er blitt sendt ut :shifty: Men slik det er nå får ikke far være med :wideyed: Håper fet endrer seg veldig snart!
 
Det er en feil i innkallelsen, har stått det i alle som er blitt sendt ut :shifty: Men slik det er nå får ikke far være med :wideyed: Håper fet endrer seg veldig snart!

Det er kjedelig, var litt redd for at far ikke fikk være med så vi har vært på tidlig ultralyd og fått vite at alt ser bra ut og kjønn
 
De har lettet på tiltakene nå fra imorgen :D så en ledsager kan være med ❤️
 
Dette var så flotte nyheter for min del. Jeg skal ikke før 1.juli. Håper det vedvarer. :)
 
Jeg var på ahus på mandag på ultralyd, fikk ikke med meg at det hadde kommet lettelser, men far kan bli med nå. Han må vente ute ved resepsjonen til det er deres tur, så kan du ringe når du skal inn slik at han får bli med :)
 
  • Liker
Reactions: Azu
Hei. Takk for alle svar
Far fikk bli med inn og vi fikk vite at her kommer det en jente 25 november:Heartred Jeg har 2 gutter fra før så jeg fikk et ekstra stort smil når de så det ble jente
 
Hei. Takk for alle svar
Far fikk bli med inn og vi fikk vite at her kommer det en jente 25 november:Heartred Jeg har 2 gutter fra før så jeg fikk et ekstra stort smil når de så det ble jente
Gratulerer med lillesøster. Det blir koselig. ❤️
 
Skal på Ahus ja, men ikke før 8/7. Brevet ble sendt ut 3/6 og står at man kan ha med ledsager, men ikke barn i mitt brev. Tror jeg skal ringe inn samme uke å høre så mannen slipper å stå på utsiden:happy:

sniker fra desember
Skal 09.07 og står ikke om far i innkalling :/
Tenkte ringe de å høre på mandag
 
sniker fra desember
Skal 09.07 og står ikke om far i innkalling :/
Tenkte ringe de å høre på mandag
Når fikk du brevet? Mitt ble sendt ut 3/6 og det var jo før de endret reglene om at far fikk være med, så sikkert bare en feil på min; men sjekk nettsidene nå, de har åpnet opp fra 21/6 tror jeg det var☺️
 
Hei. Takk for alle svar
Far fikk bli med inn og vi fikk vite at her kommer det en jente 25 november:Heartred Jeg har 2 gutter fra før så jeg fikk et ekstra stort smil når de så det ble jente
Ååh så gøy!! ❤️ Var der idag selv og viste seg å fortsatt være en jente :Heartpink
 
Back
Topp