Dere som har vært på oul, ble termin flyttet?

lykkelig89

Flørter med forumet
Jeg var på oul for en ukes tid siden. Hadde regnet ut ca termin hos legen men pga uregelmessig mens var den ganske usikker. Så jeg regnet med at den kom til og bli flyttet, men hadde ingen anelse om hvor mye. Viser seg at vi hadde skivebom på utregningene og at jeg er 14-15 uker på vei, isteden for 18+3 som jeg skulle være... Så jeg må inn til ny ul om 4-5 uker for og finne ny termin. Litt kjedelig og bli satt så mange uker tilbake, men hadde jo dette i bakhodet så tar det ikke så tungt ;) Så veldig tydelig at det var en gutt da, og det er bare å smøre seg med tålmodighet og vente på prinsen! <3 Flere som fikk flyttet termin?

Fikk ikke ny termin. Men var på tidlig ul og fikk termin da så det er kanskje litt derfor også :-) Men det er trist så bli satt så mye tilbake. Men det er bare til å smøre seg med tålmodighet babyen kommer når den skal :-)

Termin ble ikke flyttet på oul.

Med junior ble termin flyttet 1 dag frem

BV app

Ble flyttet fra 9 til 12 august, men vi var veldig usikker på termin så 9'ende var jordmor som hadde regnet seg frem til

Jeg ble flyttet, men her har det vært rot hele veien. Menstermin er 30. Juli, men iflg tidlig ul var babyen ca en uke mindre, så ca 4. august var da termin (noe som stemmer mer med når jeg fikk utslag på g-testen, for iflg menstermin var jeg neste fem uker på vei da testen ble positiv.)
Men så på ordinær ul ble jeg satt ytterligere fem dager tilbake til 9. august, og det tror jeg ikke stemmer helt! Babyen er nok liten, og kommer sikkert ikke til å bli veldig stor heller, for datteren vår var 3 kg og 49 cm da hun ble født i uke 41+1. Men viss det blir omtrent likt denne gangen kommer kanskje babyen rundt den siste terminen da, istedet for at jeg går en uke over. :)

Nå har jeg vært på jevnlige ul siden uke 7 og da har det variert med to dager. Så tviler på at de flytter den tilbake. Med nr 2 ble jeg flyttet 3 uker tilbake på oul, noe som viste seg å være feil da jeg fødte. Min termin som var riktig

Ble satt tilbake 4 dager, noe jeg synes er litt tullete, med tanke på bombesikker mensperiode :) Var jo òg på tidlig UL privat, der mente han jeg var en uke lengre enn jeg trodde. Lillebror har nå 6. august som ankomstdato :)

Jeg har allerede blitt flytta 5 dager etter tidlig ul, fra 13 til 17, så jeg håper jeg ikke blir flytta enda en gang i "feil retning" ;) Skal oppdatere på onsdag :)

Jeg har allerede blitt flytta 5 dager etter tidlig ul, fra 13 til 17, så jeg håper jeg ikke blir flytta enda en gang i "feil retning" ;) Skal oppdatere på onsdag :)

Jeg ble flyttet 8 dager i feil retning på tidlig UL sist, og flyttet 8 dager frem igjen på OUL, så det er håp :-)

Er litt spent denne gangen siden tidlig UL og menstermin ble det samme.. Hadde vært fint å bli flytta 8 dager frem denne gangen og :-)

Jeg hadde 4.august og fikk ny termin 31.juli. Men har alltid gått over tiden så blir nok en augustbaby uansett:).

Jeg ble flytta fra 31Juli til 9 august, noe jeg ikke helt får til og stemme, pga min syklus og eggløsning.
Men vi får se når hun er klar for å komme til verden :D

Ble flyttet ca 1 uke tilbake, men regnet egentlig med det siden jeg nesten nettopp sluttet med p-pillene og ikke visste hvordan syklusen var. Så ble egentlig bare glad jeg ikke ble flyttet enda mer :)

Back
Topp