Dere som har vært på KUB

~Caritatem~

Elsker forumet
MayDay2021
Hvor langt tid brukte de? Og fikk dere med bilder?

Ikke vært på kun, men tatt Nipt. Hun brukte god tid på ultralyden og samtalen. Vi var der ca 40-50 min :) vi fikk bilder og film på Mail.

Hvor langt tid brukte de? Og fikk dere med bilder?
I brevet står det 1 time... skal på torsdag. Var for to år siden og då fekk eg med bilder (måtte betale for dei selvfølgelig)

Akkurat ferdig med KUB. Tok ca 45 min. Fikk med bilder. Slapp å betale for bildene.

Var til dobbelt test på riksen for 3 dager siden. Ultralyd gikk helt fint, tok 45 min. Gikk mye tid til å få den lille til å snu seg helt rundt for å se på nesebeinet. Utrolig å se så mye bevegelse. "Nei, blæra min er ingen trampoline" får svar på blodprøvene ca 2 uker fra UL.

Var til dobbelt test på riksen for 3 dager siden. Ultralyd gikk helt fint, tok 45 min. Gikk mye tid til å få den lille til å snu seg helt rundt for å se på nesebeinet. Utrolig å se så mye bevegelse. "Nei, blæra min er ingen trampoline" får svar på blodprøvene ca 2 uker fra UL.
Hun her var ikke særlig samarbeidsvillig under UL hun heller :hilarious::hilarious: hoppa og spratt og la seg med ryggen til :hilarious:

Back
Topp