Dere som har vært på keisersnitt samtale

Gravidmednr5

Forelsket i forumet
Tok de ultralyd da?
Å hva ellers gjorde de? :)

Skal inn nå på onsdag å håååper på ul, å at vi tilfeldigvis sveifer forbi kjønnet :P

Jeg hadde UL, men så var jeg for sjekk av livmorhals og vekst samtidig.

Nei de tok ikke ul på meg noen av gangene :) har vært på 3 samtaler nå... Får ul på siste samtalen som er i midten av januar, den er for å sjekke veksten slik jeg skjønte det.

Nei de tok ikke ul på meg noen av gangene :) har vært på 3 samtaler nå... Får ul på siste samtalen som er i midten av januar, den er for å sjekke veksten slik jeg skjønte det.

Jeg skal bare inn på denne som jeg vet (var det jeg var sist graviditet og) men husker ikke om de tok ul da.... :p

Jeg spurte om de kunne finne ut ca. hvor stor han var da jeg var der:) Og det kunne hun :) Vi visste det er en gutt, men hun viste oss likevel :)

Jeg fikk ul siden vi hadde så god tid, å alt stod supert til, nesten 2 kg :) men kjønn fant vi ikke denne gangen heller gitt...... :p

Jeg fikk ul siden vi hadde så god tid, å alt stod supert til, nesten 2 kg :) men kjønn fant vi ikke denne gangen heller gitt...... :p

Jeg var igjen i dag, ultralyd også denne gang. 1780 veide hun her :)
Godt plassert med hodet i bekkenet og ryggen til venstre.

Fikk ikke dato i dag heller, men begrenset det til tidsperiode, 27.januar - 10.februar :D

Vi fikk heller ikke dato, men ble enige om å ha det så nært termin som mulig for å minske mulighetene for reprise av komplikasjonene for babyen under sist KS, så blir tidligst 7 dager før :)

Jeg tok ul og en liten samtale og så var ks i boks. Snakket ikke så lenge da hun hadde lest papirene fra den første fødselen som endte i haste ks. Skal tilbake 18.januar å få dato for ks :-)

Back
Topp