Dere som har vært på første svangerskapskontroll

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Hvor lenge etter første svangerskapskontroll, hvor lang tid tok det før dere fikk innkallelse til Oul? Eg skal på første svangerskapskontroll neste uke ! Og skal på tidlig ul på fredag :-) var på tidlig når eg var 8 uker å, den fikk vi gratis siden vi har prøverørs. Men den på fredag betaler vi selv og gleder oss masse !

Oul er vel mellom 18-20 uker vel...

Innkallelsen kom litt over en uke etter jeg hadde time hos legen :)

Jeg var på første kontroll i uke 10, har enda ikke fått noen innkallelse og jeg er i uke 14. :( Får bare håpe at den kommer i postkassen snart!

Jeg var på første kontroll i uke 10, har enda ikke fått noen innkallelse og jeg er i uke 14. :( Får bare håpe at den kommer i postkassen snart!
Har du venta i 4 uker? Jeg har venta i to idag, og holder på å bli gal av å sjekke postkassa...

Jeg fikk time når jeg var der.. :) Er de som tar ul så da fant vi dato i uke 18 :)

Har du venta i 4 uker? Jeg har venta i to idag, og holder på å bli gal av å sjekke postkassa...

Ja har ventet så lenge, og enda ikke fått noe! Sjekker postkassen så fort posten kommer om dagen, men neida! Får vente noen dager til hvis ikke ringer jeg for å høre om de har glemt meg!

Jeg fikk innkallelse to dager etter legetimen :)

Ja har ventet så lenge, og enda ikke fått noe! Sjekker postkassen så fort posten kommer om dagen, men neida! Får vente noen dager til hvis ikke ringer jeg for å høre om de har glemt meg!
Hvilket sykehus? Ser du står på Akershus, ahus ell? Treige møkka-ahus!

Ja, skal føde på Ahus! Skulle ikke forundre meg om de er fryktelig treige, men mener og huske at sist jeg gikk gravid så fikk jeg innkallelse veldig fort, men det er jo over 3 år siden da.

Ja, skal føde på Ahus! Skulle ikke forundre meg om de er fryktelig treige, men mener og huske at sist jeg gikk gravid så fikk jeg innkallelse veldig fort, men det er jo over 3 år siden da.
Jeg også. Leser om de som får innkallelse fra 2 dager til 1 uke, så jeg synes ventetiden er kjip. Er redd for å få time enda senere enn nødvendig fordi de ender opp med å ikke ha noe ledig igjen!

Da fikk jeg brevet mitt idag jeg. 6.mai. EVIGHETER til jo. Da er jeg jo 18+3. Hehe. Ville helst ha myyyye før. :P

Da fikk jeg brevet mitt idag jeg. 6.mai. EVIGHETER til jo. Da er jeg jo 18+3. Hehe. Ville helst ha myyyye før. :p

Så kjekt :) Jeg var også på kontroll i uke 10, og har ikke fått time ennå heller, er i uke 13 nå.. Sjekker postkassen jevnlig :S Kjedelig å gå sånn å vente.. Men, den som venter på noe godt... :p

Jeg fikk brevet med time på Ahus ca tre uker etter jeg var hos legen. Da i min uke 18.. Må endre den timen da jeg var på tul og legen beregnet feil slik at jeg da er uke 14 :confused:

jeg har ikke fått noe, men venter ikke så veldig enda for sist jeg var gravid fikk jeg også brevet sent.

Har ikke fått brev enda var hos legen på tors.:cool01 siden jeg jobber på det sykehuset ba jeg kollegaen min sjekke dagen etter da hadde henvisningen kommet inn:) mn ikke fått time enda da, men det går bra.

Da fikk jeg brevet mitt idag jeg. 6.mai. EVIGHETER til jo. Da er jeg jo 18+3. Hehe. Ville helst ha myyyye før. :p

Da har jeg også fått brevet mitt!! Fikk time 3. mai. Har bursdag samme dag så håper det blir en flott gave!

Imorgen er det tre uker siden jeg var på første kontroll, har enda ikke fått noe brev om OUL :/ Jeg skal på Ahus...

Back
Topp