Dere som har vært på babysvømming...

1980

Elsker forumet
De badebleiene er helt sikre?? [8|]  Selv om det skulle komme en skikkelig ladning? [:D]   Er litt nervøs for snuppa fylte virkelig bleien i formiddag med ganske flytende saker.. skylder på D-vitaminen jeg.  Og så skal vi i bassenget imorgen..

Hehe [:D][:D]    Jeg aner dessverre ikke om de er helt sikre, min lille tass har aldri bæsjet når vi har vært på svømming heldigvis.
Har fryktet at 5-dagers`en skulle ha kommet når vi har vært i bassenget, men det har ikke skjedd enda heldigvis [:D]

Lykke til [:)]

hehe jeg aaner ikke. Men Mini her har enda til gode å bæsje i badekaret [:)]

Snuppa mi har heller ikkje bæsja når vi har vært på babysvømming, tror de er for opptatt av alt rundt seg til å jobbe med andre greier[;)]

Aner ikke. Vi har bare badetruse på vi da (det de anbefalte). Og tviler sterkt på at den holder på godsakene ihvertfall. Alle andre der har og badetruse og er ingen som har bæsjet i vannet så:)

Ja jeg har fått en sånn truse men den har jeg ikke våget å ha på[:D] Bare vært en gang da.

de "brilletrusene" er ikke helt sikre, du må bare sjekke jevnlig og med en gang du oppdager bæsj bærer du ungen over hodet og opp.. var en på kurset foran oss som bæsjet i vannet to ganger, andre gangen klarte hu ikke få ungen opp i tide og vi på kurset etterpå fikk ikk bade.. "shit happens" .. det skjer noen ganger og ingen blir sure, man kan jo ikke styre det..

de anbefaler jo at de skal ha de tynne brilletrusene, for hvis de har de badebuksene med innlegg flyter de som noen dupper i rumpa. men jeg har funnet en badebukse med innlegg som holder på bæsjen (vil jeg tro) og han flyter heller ikke.. men de bøsjer sjelden i vannet, de er for opptatte.. så det går nok bra[:D]

Oi, vi må ha både bleie og badetruse på vi [:D] Fikk ett skriv om at hvis noen bæsjet i vannet, så må de avlyse alle svømmetimene resten av dagen for å skifte ut vannet..[;)]
ORIGINAL: FrøkenH

Aner ikke. Vi har bare badetruse på vi da (det de anbefalte). Og tviler sterkt på at den holder på godsakene ihvertfall. Alle andre der har og badetruse og er ingen som har bæsjet i vannet så:)

Sign [:)]

Vi bruker sånne badetruser, og de skal holde på det! Den vi har er forholdsvis stram rundt både låra og magen og, så sliter faktisk med å få den av henne etterpå [8D] Men nå har a ikke bæsja i den, så skal ikke si at den holder på alt altså [;)]

ORIGINAL: 1984Ida

Oi, vi må ha både bleie og badetruse på vi [:D] Fikk ett skriv om at hvis noen bæsjet i vannet, så må de avlyse alle svømmetimene resten av dagen for å skifte ut vannet..[;)]

ja, om de bæsjer må de rense vannet.. som sagt, vi fikk ikke bade pga en unge bæsjet på babysvømming kurset før oss. men når de flyter med bleier og badetruser så "lærer" de seg ikke de øvelsene ordentlig fikk vi beskjed om, så her er det kun små tynne truser med sjekkings jevnlig!

ORIGINAL: kikja

Vi bruker sånne badetruser, og de skal holde på det! Den vi har er forholdsvis stram rundt både låra og magen og, så sliter faktisk med å få den av henne etterpå [8D] Men nå har a ikke bæsja i den, så skal ikke si at den holder på alt altså [;)]

De sitter som støpt ja[:)]

Back
Topp