Dere som har vært på 1. Sv.skapskontr.

Nøtta17

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Når skal dere på neste?
Nå har jeg vært på første, og fikk beskjed om at neste ikke er før i uke 24 :p kan ikke huske det gikk så lenge mellom de to første med de 2 andre barna. Men mellom der er jo OUL også da...

Jeg får ekstra oppfølging pga sykdom, men skal på først sv.kontroll i morgen og tul nr to 2. januar. Hvis alt er normalt da skal jeg inn i den "normale" oppfølgingen :)

5. januar.. Litt for tidlig egentlig synes jeg for er fortsatt ikke kommet over 12 ukers grensa da (ca 11 uker på vei) og det blir mitt 3.besøk med jordmor liksom.. Men hun går etter mensterminen og da er jeg i følge den 13. uker og det er på tide med blodprøver å sånn..

satser på å få en termin jeg kan forholde meg litt mer til i morgen på TUL :D

Jeg var hos lege igår. Skal til jordmor 12.jan og legen igjen 14. Feb. I tillegg har jeg min første ultralyd 3.jan og kan nesten ikke vente!!!

Jeg skal til første kontroll 21.des... har ikke bestilt tid hos jordmor enda. Burde jeg gjort det allerede nå?

Jeg var på første kontroll hos legen for to uker siden. Jeg skal følges opp hver fjerde uke med blodprøver pga kronisk sykdom, samt spesialist. Time hos jordmor fikset jeg forrige uke.

Skal heller ikke ha før i uke 24, fikk tilbud om en ekstra en i uke 16, men føler ikke behov for det og hadde ikke forventninger om noen flere kontroller mellom der, det er jo standarden :)

Skal på første svangerskapskontroll 5.januar, da er jeg ferdig med uke 12, hvis alt går bra. :) Var tilfeldigvis hos lege for noe annet i uke 8, og fikk ultralyd der, alt så fint ut:)

Første svangerskapskontroll den 3 januar :) hadde en ultralyd i uke 6+4 og har en nå på torsdag (10+4) :)

Skal til lege og jordmor i uke 15. Ikke noe før det. Var vel på første kontroll i uke 7 med de andre barna. -

Back
Topp