Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
helt greit der[:)] Det er HM, Vero moda, Gina, og igrunn de fleste butikker... Kan parkere på samme sted som Ikea, så om dere vil se mer er det bare å dra til byen[:)]
helt greit der[:)] Det er HM, Vero moda, Gina, og igrunn de fleste butikker... Kan parkere på samme sted som Ikea, så om dere vil se mer er det bare å dra til byen[:)]
Som plommen i egget..tror jeg skal klare meg bra da[:D]
På Åsane senter finner du egentlig alt du trenger av de største kjedene både i klær og sko. Det er også Kremmerhuset på senteret der, den andre interiørbutikken som var er nedlagt, om jeg ikke husker helt galt..
Nå er jeg mest kjent på gamle Åsane senter da, ettersom jeg jobba der.. Etter at jeg slutta, så har jo Arken blitt en del av senteret.
Dere kommer nok til å kose dere glugg ihjel tenker jeg, finner garantert alt dere trenger der! Sentrum er fint da, så hvis dere har tid, så ville jeg nok tatt meg en runde i gatene der og. [:)]
Vil si at Åsane senter er bedre enn Bergen by på shopping, spesielt om du ikke er kjent i byen og finner frem. I tillegg er det flere butikker der som ikke er i sentrum (gina tricot, mango, indiska..) Så er det ikke langt til stoff og stil hvis du er interessert i det [;)]