Dere som har vært på Åsane kjøpesenter?

cathkal

Gift med forumet
Er det bra senter for en som liker klær og interiør?
Eller er det bedre utvalg i Bergen by?

Skal på helgetur til bergen med to veninner.
Skal kose oss på ikea og såve på hotell[:D][:D]

Gleder meg masse

Åhhh...ikke litt missunnlig jeg asså!!

Aner ikke svar på spørsmålet ditt, vil bare ønske deg God tur!!
Kose deg masse!![:D][:D][:D]

helt greit der[:)] Det er HM, Vero moda, Gina, og igrunn de fleste butikker... Kan parkere på samme sted som Ikea, så om dere vil se mer er det bare å dra til byen[:)]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Åhhh...ikke litt missunnlig jeg asså!!

Aner ikke svar på spørsmålet ditt, vil bare ønske deg God tur!!
Kose deg masse!![:D][:D][:D]

Tusen takk kjære du[:D]
Ønske deg ei riktig god helg!

ORIGINAL: *minibolla*

helt greit der[:)] Det er HM, Vero moda, Gina, og igrunn de fleste butikker... Kan parkere på samme sted som Ikea, så om dere vil se mer er det bare å dra til byen[:)]

Som plommen i egget..tror jeg skal klare meg bra da[:D]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Trur nok dåke skal finna shoppeplassar uansett eg altså[:D]

Kosa dåke MASSE må dåke i alle fall!![:)]

Ja tvile ikke et sekund..hehe.
Glede meg te gå i minus banken når eg komme heim!

Kosa dåken gløgg ihjel dåken og i helga![:D]

På Åsane senter finner du egentlig alt du trenger av de største kjedene både i klær og sko. Det er også Kremmerhuset på senteret der, den andre interiørbutikken som var er nedlagt, om jeg ikke husker helt galt..
Nå er jeg mest kjent på gamle Åsane senter da, ettersom jeg jobba der.. Etter at jeg slutta, så har jo Arken blitt en del av senteret.
Dere kommer nok til å kose dere glugg ihjel tenker jeg, finner garantert alt dere trenger der! Sentrum er fint da, så hvis dere har tid, så ville jeg nok tatt meg en runde i gatene der og. [:)]

Vil si at Åsane senter er bedre enn Bergen by på shopping, spesielt om du ikke er kjent i byen og finner frem. I tillegg er det flere butikker der som ikke er i sentrum (gina tricot, mango, indiska..) Så er det ikke langt til stoff og stil hvis du er interessert i det [;)]

Back
Topp